סיכויי האליפות הקלושים גם כך של יובנטוס ספגו היום (ראשון) עוד מכה, כאשר הגברת הזקנה הפסידה 1:0 בבית לבנוונטו. אחרי 27 מחזורים יובה מרוחקת 10 נקודות מאינטר הלוהטת שבפסגה וארבע ממילאן ששמרה על המקום השני.
הקבוצה של פיליפו אינזאגי שברה רצף של 11 משחקי ליגה ללא ניצחון וברחה מהמקום שמוביל לסרייה ב' בסיום העונה. אדולפו גאייץ' הבקיע את השער היחיד במשחק (69). לקראת הסיום יובנטוס לחצה וכריסטיאנו רונאלדו כמעט הצליח להשוות במספרת.
4 צפייה בגלריה
רונאלדו מאוכזב
רונאלדו מאוכזב
האליפות מתרחקת. רונאלדו
(צילום: gettyimages)
4 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
רונאלדו לא מסתדר עם הגנת בנוונטו
(צילום: רויטרס)
במחזור הבא מחכה לאנדראה פירלו ושחקניו דרבי מול טורינו, שהפסידה 1:0 לסמפדוריה. אנטוניו קנדרבה כבש את השער (25). לאציו שסיימה את דרכה בליגת האלופות ונאבקת על הכרטיס גם בעונה הבאה אספה שלוש נקודות חשובות עם 0:1 מול אודינזה בחוץ. אדם מארושיץ' הבקיע לאורחת (37).
בניגוד ליובה, מילאן עשתה את העבודה וצימקה את הפער מיאנטר ל-6 נקודות אחרי 2:3 הפכפך אצל פיורנטינה. זלאטן איברהימוביץ' בן ה-39 כבש את שערו ה-15 ב-15 משחקים (9), אבל אריק פולגאר (17, בעיטה חופשית נהדרת) איזן ופרנק ריברי בן ה-38 הפך (51). ברהים דיאס השווה (57) והקאן צ'להנולו קבע מהפך נוסף (72).
4 צפייה בגלריה
זלאטן
זלאטן
שער מספר 15 ב-15 משחקים. זלאטן
(צילום: AP)
אטאלנטה התאוששה מההדחה מליגת האלופות על-ידי ריאל מדריד וחזרה לנצח עם 0:2 על ורונה בחוץ. הכחולים-שחורים השתוו ליובנטוס השלישית עם 55 נקודות, אך יש להם הפרש שערים פחות טוב ומשחק אחד יותר. בדקה ה-32 פדריקו דימרקו נגע בידו ברחבה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה, רוסלן מלינובסקי קבע 0:1 עם פנדל מדויק. האוקראיני היה אחראי גם לשער השני, כשבישל בצורה נהדרת לדובאן זאפטה (42) בדרך ל-0:2. זה היה השער העשירי העונה של הקולומביאני בליגה.
4 צפייה בגלריה
רוסלן מלינובסקי
רוסלן מלינובסקי
רוסלן מלינובסקי חוגג
(צילום: EPA)
נאפולי ורומא הגיעו למחזור הזה בשוויון נקודות, אבל החבורה של ג'נארו גאטוזו חזרה מהאולימפיקו עם 0:2 חשוב ופתחה פער של 3 נקודות במקום החמישי. מדובר בניצחון שלישי ברציפות ורביעי בחמישה משחקים לפרטנופיי, שנמצאים חזק בתמונת המאבק על הכרטיס לליגת האלופות. הגיבור של האורחת היה דריס מרטנס שהבקיע צמד בתוך שבע דקות בלבד (27 ו-34) כדי לסגור עניין בשלב מוקדם. הבלגי גם חגג 100 שערי ליגה במדי קבוצתו.
פורסם לראשונה: 15:31, 21.03.21