שון וייסמן ציפה שהקדנציה שלו בבידולי תראה קצת יותר טוב, אבל בפועל החלוץ הישראלי, בדיוק כמו קבוצתו, לא מספקים את הסחורה. 22 מחזורים בתוך העונה, ו-ויאדוליד מדורגת מתחת לקו האדום.
"וייסמן חייב להבקיע אם הוא כבש 30 ומשהו שערים בליגה האוסטרית, שיש בה כמה קבוצות חזקות. זה מרגיז", אמר שחקן העבר של ויאדוליד, חוסבה יורנטה בראיון שנתן לתחנת הרדיו "מרקה ויאדוליד".
1 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
וייסמן. יחזור לעצמו?
(צילום: getty images)
"מצד שני, זה שכבשת 36 שערים במקום אחד, לא אומר שתבקיע את אותה כמות במקום אחר. הוא חייב להבין טוב יותר את חבריו לקבוצה, ועדיין צריך עוד קצת זמן", הוסיף יורנטה. לסיכום, אמר שחקן העבר: "וייסמן לא יבקיע 36 שערים העונה, אבל אם הוא יסיים עם 10-8 שערים, זאת תהיה חצי נחמה".
יורנטה הוא דמות מוכרת מאוד בוויאדוליד, ואפשר להגדיר אותו כאחד הסמלים של המועדון. הוא גדל במחלקת הנוער של ויאדוליד ושיחק בקבוצה בכמה קדנציות. כמו כן, עבר גם באייבאר, ויאריאל, ריאל סוסיאדד ואוססונה. לאורך הקריירה שלו כבש 131 שערים ב-393 משחקים בכל המסגרות.
ויאדוליד נמצאת ברצף רע של שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות וחמישה משחקים ללא ניצחון. היום (שבת, 19:30) היא תתארח אצל אייבאר לקרב תחתית לוהט. אם תנצח היא תעלה מעל לקו האדום על חשבון יריבתה.