לאו מסי וחבריו לנבחרת ארגנטינה כבר ראו איך גם הערב נמשך הרצף שהתחיל ב-2005, אבל לבסוף ביצעו מהפך והשיגו ניצחון ראשון בלה פאס ב-15 השנים האחרונות, 1:2 על בוליביה. על הדרך הם עלו ל-2 מ-2 במוקדמות המונדיאל אחרי ה-0:1 על אקוואדור.
לאו מסי לא כבש או בישל הערב ובאופן כללי התנאים הקשים בגובה של 3,600 מטר ניכרו על שחקני ארגנטינה, אבל בסופו של דבר שער של נחישות והרבה מזל של לאוטרו מרטינס על סף המחצית (45)ועוד בישול שלו למחליף חואקין קוראה (79), מחקו שער יתרון של מרסלו מרטינס (24).
5 צפייה בגלריה
מרטינס חוגג
מרטינס חוגג
לאוטרו מרטינס חוגג
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
מסי מאוכזב
מסי מאוכזב
מסי. קשה לנשום בלה פאס
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
מרטינס חגיגה
מרטינס חגיגה
מרסלו מרטינס. החגיגה הייתה מוקדמת
(צילום: AFP)
הפתיחה לא הייתה מעודדת ולקח לארגנטינה יותר מחצי שעה להתחיל לאיים על השער של בוליביה, אבל בסופו של דבר החבורה של ליאונל סקאלוני יכולה להיות מרוצה באחד המגרשים המאתגרים ביותר שיש לעולם הכדורגל להציע, ובו תחת הדרכת דייגו מראדונה היא כבר ספגה בעבר תבוסה 6:1.

מהלך המשחק

דקה 8': הזדמנות ראשונה לבוליביה. יציאה גרועה של פרנקו ארמאני הסתיימה בנגיחה החוצה של מרסלו מרטינס שהיה חייב לכבוש.
19': צ'ומסרו השלים דאבל-פס עם מרטינס ושלח בעיטה מחוץ לרחבה מעל השער של ארגנטינה.
23': שוב צ'ומסרו, הפעם הוא זה שמצא את מרטינס בהגבהה, אבל החלוץ נגח החוצה גם הפעם.
24': שער! 0:1 לבוליביה. בפעם השלישית זה הצליח. צ'ומסרו הגביה משמאל, מרטינס נגח, הפעם זה ברשת. ארגנטינה לא מוצאת את הידיים והרגליים.
5 צפייה בגלריה
מרטינס חגיגה
מרטינס חגיגה
מרטינס. חץ בלב
(צילום: AFP)
40': מסי מצא את פארדס ששלח בעיטה נהדרת, אבל הכדור ננעץ בקורה.
45': שער! ארגנטינה משווה ל-1:1. לאוטרו מרטינס ניסה לעבור שחקן, כמעט איבד את הכדור אבל ניסיון הרחקה של שחקן הגנה פגע בו ונכנס לרשת.
5 צפייה בגלריה
מרטינס חוגג
מרטינס חוגג
מרטינס חוגג עם סקאלוני והחברים
(צילום: AFP)
75': מסי השאיר את לאוטרו עם כדור גאוני באחד על אחד מול למפה, הבעיטה של החלוץ הייתה טובה, אבל אינסטינקט אדיר של יד ימין של השוער הרחיק לקרן.
79': שער! ארגנטינה עולה ל-1:2. עוד כדור עומק של מסי ללאוטרו שלא היה בנבדל, שהמשיך לחואקין קוראה, והמחליף שלח את הכדור לרשת. בדיקת VAR ממושכת ותמוהה למדי לא שינתה את ההחלטה לאשר את השער.

הרכבים

בוליביה: קרלוס למפה; סאול טורס, חוסה מריה קראסקו, גבריאל ואלוורדה, חסוס סגרדו; דייגו ויאר, ראול קסטרו (בוריס סספדס, 64), רודי קרדוסו, אלחנדרו צ'ומסרו (ברונו מיראנדה, 65); מרסלו מרטינס, קרלוס סאוסדו (אנטוניו בוסטאמנטה, 46).
ארגנטינה: פרנקו ארמאני; גונסאלו מונטייל, לוקאס מרטינס קוארטה, ניקולס אוטמנדי, ניקולס טליאפיקו; רודריגו דה פול (ניקולס דומינגס, 69), לאנדרו פארדס (גידו רודריגס, 69), אסקיאל פלסיוס; לאו מסי, לוקאס אוקמפוס (חואקין קוראה, 59), לאוטרו מרטינס.
פורסם לראשונה: 22:46, 13.10.20