כריסטיאנו רונאלדו נדבק בנגיף הקורונה. ההתאחדות לכדורגל במדינה אישרה שהכוכב נדבק בנגיף ושוחרר מהנבחרת.
מהנבחרת נמסר שרונאלדו (35), שעבר 6 בדיקות בשבוע האחרון כפי שמחויבים השחקנים, מרגיש טוב ולא סובל מסימפטומים, אבל נשלח לבידוד ולא ישתתף במשחק הקרוב נגד שבדיה שיתקיים מחר (ד') בליסבון בליגת האומות.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: gettyimages)
עוד נמסר מההתאחדות הפורטוגלית: "בעקבות תוצאות הבדיקות נשלחו יתר השחקנים לעבור בדיקות חדשות. כולם נמצאו שליליים ויעמדו לרשותו של המאמן פרננדו סנטוס".
אתמול (ב') פירסם רונאלדו צילום משותף שלו ושל חבריו יושבים בארוחה ליד שולחן, וכתב: "מאוחדים במגרש ומחוצה לו". הוא הספיק לשחק בתיקו 0:0 עם ספרד במשחק ידידות ביום רביעי שעבר ובמפגש עם צרפת בליגת האומות בשבת האחרונה, שגם הוא הסתיים ללא שערים.
סנטוס צפוי להתייחס לנושא במסיבת עיתונאים שתקיים נבחרת פורטוגל הערב (19:00, שעון ישראל) לקראת המשחק מול השבדים.
רונאלדו צפוי להחמיץ את המשחקים הקרובים של יובנטוס. אלופת איטליה אמורה להתמודד נגד ברצלונה בליגת האלופות ב-28 באוקטובר, ובשל כך עלול להימנע המפגש המסקרן בין רונאלדו ללאו מסי. לפני כן הוא צפוי להיעדר מההתמודדות מול קרוטונה בליגה האיטלקית בשבת הקרובה ומהמשחק נגד דינמו קייב ביום שלישי הבא במחזור הראשון בצ'מפיונס.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
עלול להחמיץ את המשחק נגד מסי וברצלונה. רונאלדו
(צילום: רויטרס)

גם ניקולה מירוטיץ' נדבק

גם הכדורסלן ניקולה מירוטיץ' מברצלונה נדבק בנגיף ולא יוכל לשחק הערב מול ולנסיה במחזור השלישי ביורוליג. כבר שלשום הודיעה ברצלונה שאחד משחקניה נדבק בקורונה, אבל לא ציינה את שמו.
"אני מרגיש טוב וממשיך לעבור בדיקות רפואיות", מסר השחקן. "אני מאחל הצלחה לחברים שלי ואתמוך בהם מרחוק".
3 צפייה בגלריה
מיורטיץ' מול תומאס
מיורטיץ' מול תומאס
מיורטיץ' במשחק נגד זניט
(צילום: EPA)
מירוטיץ' נבדק לאחר שבארסה חזרה ממשחק החוץ נגד זניט סנט פטרסבורג במחזור השני ביורוליג ואז התברר שהוא נדבק בנגיף. השחקנים האחרים בסגל של שרונאס יאסיקביצ'יוס עברו גם הם בדיקות ונמצאו שליליים.