טוטנהאם החלה את עונת 2020/21 ברגל שמאל עם הפסד 1:0 לאברטון במחזור הפתיחה של הפרמייר-ליג וכמעט הדחה משפילה במוקדמות הליגה האירופית ללוקומוטיב פלובידוב הבולגרית (ניצחה בסופו של דבר 1:2 משערים בדקות הסיום). אחר הצהריים (ראשון) התרנגולים נראו כבר אחרת לגמרי מול סאות'המפטון והביסו בחוץ את יריבתם - 2:5.
על הניצחון הענק חתומים שניים: סון יונג מין והארי קיין. הראשון כבש רביעייה משוגעת, השני בישל לו את כל השערים.
4 צפייה בגלריה
סון יונג מין
סון יונג מין
סון יונג מין
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
(צילום: AP)
דווקא סאות'המפטון הייתה זו שעלתה ליתרון ראשון אחרי שער יפה של דני אינגס, שהצליח להביך את הגנת האורחת ולכבוש בדקה ה-32. ההצגה של יונג מין החלה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. קיין מסר לו כדור לא פשוט לתוך הרחבה, הוא השתלט ובעט חכם פנימה.
שתי דקות בתוך המחצית השנייה שוב שילוב נהדר בין הצמד האנגלי-קוריאני. קיין הכניס כדור עומק ליונג מין, שלא התבלבל וכבש מקרוב. בדקה ה-64 הגיע הבישול השלישי של קיין לדרום קוריאני, בשחזור די זהה לכיבוש הקודם עם כדור עומק נהדר.
4 צפייה בגלריה
סון יונג מין הארי קיין
סון יונג מין הארי קיין
סון יונג מין והארי קיין
(צילום: AP)
תשע דקות עברו ומה קרה? ניחשתם נכון, בישול נוסף של קיין ליונג מין, הפעם עם מסירת רוחב מול ההגנה החלשה והלא מאורגנת של המקומיים. בדקה ה-82 הגיע תורו של קיין לכבוש. החלוץ השתלט על בעיטה של אריק לאמלה שפגעה בקורה והבקיע מקרוב. דני אינגס רק הצליח לצמק בפנדל בדקה ה-90 וקבעה את תוצאת המשחק.
שני שערי בזק של ניל מופאיי (4 בפנדל ו-7) סחפו אתצ ברייטון לשלוש נקודות ראשונות העונה, אחרי 0:3 מרשים בסט. ג'ימסס פארק על ניוקאסל. ארון קונולי נעץ את השלישי, ארבע דקות לשריקה. ייבס ביסומה מברייטון הורחק (88) לאחר שלאחר בדיקה ב-VAR שונה הכרטיס הצהוב שלו לאדום על פגיעה בג'מאל לואיס.
4 צפייה בגלריה
ניל מופאיי
ניל מופאיי
מופאיי והחברים חוגגים מול ניוקאסל
(צילום: AP)