ברצלונה נראית פשוט מצוין לאחרונה, ואם במשחקים הקודמים הכל היה תלוי אך ורק בקסמים שלאו מסי עשה על הדשא, אתמול (ראשון) זו הייתה הופעה אדירה של כל השחקנים שהזכירה ימים יפים של בארסה.
זה הסתיים ב-1:6 מוחץ וחד צדדי בחוץ על ריאל סוסיאדד, אחת הקבוצות הטובות העונה בלה-ליגה, ואם לשפוט על פי הכושר הנוכחי, הקטלאנים בהחלט יכולים לראות את עצמם עם סיכוי טוב לסיים כאלופים.
3 צפייה בגלריה
סרג'יניו דסט מול לאו מסי
סרג'יניו דסט מול לאו מסי
כיכבו. סרג'יניו דסט מול לאו מסי
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
רונלד קומאן
רונלד קומאן
מזל טוב. רונלד קומאן
(צילום: AP)
"שיחקנו נהדר, למרות שהיה לנו קשה לכבוש את השער הראשון", אמר המאמן רונלד קומאן בסיום. "אחרי השער השני שלטנו והיינו מאוד אפקטיביים בהתקפה. השחקנים נתנו לי מתנת יום הולדת נהדרת, וגם לג'ורדי אלבה וגריזמן (שלושתם נולדו באותו יום בדיוק). לכבוש שישה שערים מול ריאל סוסיאדד זה מדהים".
"אבל אני לא משוכנע שנצליח להישאר בלתי מנוצחים עד סיום העונה", טען ההולנדי. "יש עוד משחקים קשים מאוד לפנינו. הדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות הוא להמשיך באותה הדרך, זה חשוב כדי שנצליח לזכות באליפות".
"יש עוד דרך ארוכה במרוץ על התואר. שום דבר עדיין לא הוכרע, אבל הראינו שאנחנו מסוגלים להילחם עד הסוף. זה הולך להיות מרתק עד לסיום העונה".
בתקופה האחרונה קומאן שינה את המערך של קבוצתו ועבר ל-3-4-3, כאשר פרנקי דה יונג מתופקד כבלם, כשאלבה וסרג'יניו דסט מקבלים חופש בכנפיים. האחרון ניצל זאת כדי לככב ולכבוש צמד, ונראה שהוא מרוצה מאוד מהשינוי בתפקוד שלו.
3 צפייה בגלריה
סרג'יניו דסט
סרג'יניו דסט
"אני מרגיש נוח במערך הזה". סרג'יניו דסט
(צילום: AFP)
"המערך הזה טוב מאוד עבורי", אמר דסט בסיום. "וזה עובד טוב מאוד לקבוצה. יש לי יותר חופש ואני מעורב יותר במשחק ההתקפה. אני מרגיש נוח מאוד לשחק כמעט כמו שחקן כנף. אני מאוד שמח. זה נהדר לנצח 1:6 קבוצה כזו מצוינת. אני כמובן שמח גם שכבשתי שני שערים ועזרתי לקבוצה. זו הפעם הראשונה שהבקעתי בליגה ואני מרגיש מעולה".
לא רק האמריקאי כבש פעמיים, גם אחד בשם לאו מסי, שממשיך בכושר הלא ייאמן שלו ב-2021. בינתיים השנה למסי יש כבר 19 שערים ו-8 בישולים ב-10 הופעות בלבד. בחישוב מהיר זה ממוצע של 1.42 שערים ובישולים למשחק.
זו הייתה הופעה מספר 768 של הפרעוש במדי בארסה ובכך הוא שבר את שיא ההופעות שהיה שייך לחברו צ'אבי.