קריירת האימון של ויקטור ואלדס לא ממריאה, לפחות בינתיים. שוער העבר של ברצלונה, שנזרק מקבוצת הנוער של המועדון בשנה שעברה בעקבות עימות חריף עם פטריק קלייברט, המנהל המקצועי באקדמיה, מונה בקיץ למאמנה של הורטה מהליגה השלישית בספרד, והספיק להסתבך כבר עם שלושה שחקנים.
לאחרונה הודיע ואלדס לסרג'י מורנו בן ה-28, שהוחתם רק בקיץ, כי הוא לא בתוכניות של הקבוצה ומבחינתו הוא משוחרר. לחלוץ זה הספיק והוא יצא נגד מאמנו באחת מרשתות הטלוויזיה בברצלונה.
1 צפייה בגלריה
ויקטור ואלדס באימון
ויקטור ואלדס באימון
ואלדס. יכול להיות שאימון זה לא בשבילו
(צילום: gettyimages)
"הוא איבד את עצמו ועושה דברים רעים מאוד בהורטה", אמר מורנו, שהוא אחד משלושה שחקנים שהודחו ע"י המאמן ומצאו את עצמם ללא עבודה. "הוא התייחס אליי כמו לחתיכת ח**. עשינו אימון בחדר הכושר, הוא הגיע אליי ואל עוד שני שחקנים ואמר לנו שהוא לא סופר אותנו יותר, ושהוא ציפה מאיתנו ליותר", הוסיף מורנו.
"הוא חושב שהוא נמצא במשחק מחשב של פיפ"א. יש המון לחץ בחדר ההלבשה, ובגלל זה שחקנים לא מציגים יכולת טובה. זה חבל כי יש קבוצה טובה. עם ואלדס אף פעם לא ידעתי באיזה תפקיד הוא רוצה שאשחק. יום אחד הייתי על הדשא, למחרת בספסל ואז ביציע", סיכם מורנו. אחרי שבעה מחזורים, ואלדס והורטה מדורגים רק במקום השביעי בבית 5 בליגה השלישית עם 8 נקודות בלבד.