איטליה עסקה גם היום (רביעי) בעימות החריג בין זלאטן איברהימוביץ' לרומלו לוקאקו - אתמול בדרבי של מילאנו ברבע גמר הגביע. בין השניים התפתח עימות מילולי, הכוכב השוודי של מילאן אמר: "חמור קטן, לך תעשה וודו", והבלגי השיב לו "אני אז**ן אותך ואת אישתך". זלאטן הורחק בכרטיס צהוב שני בלי קשר לעימות, ואינטר ניצחה 1:2 בדקה ה-97 והעיפה את מילאן מהגביע.
אחר הצהריים פרסם זלאטן התנצלות בחשבון הטוויטר שלו. "בעולמו של זלאטן אין מקום לגזענות. כולנו מאותו הגזע - כולנו שווים. כולנו שחקנים, חלקנו טובים יותר מאחרים", צייץ.
3 צפייה בגלריה
זלאטן ולוקאקו ראש בראש
זלאטן ולוקאקו ראש בראש
זלאטן ולוקאקו ראש בראש
(צילום: EPA)
הציוץ של זלאטן - וההתנצלות
גם מאמן מילאן, סטפנו פיולי, סיפר שאיברהימוביץ' התנצל בפני חבריו על כך שהשאיר אותם בעשרה שחקנים: "הוא היה צריך להימנע מהצהוב השני, הוא השאיר אותנו בנחיתות מספרית וזה הקשה עלינו. לוקאקו ואיברהימוביץ' אנשים מבוגרים והם יתגברו על התקרית הזאת. איברהימוביץ' היה בטירוף במחצית השנייה ולכן קיבל את הצהוב השני, אולי הוא היה צריך להיות רגוע יותר".
"היה נחמד לראות את לוקאקו רגוע אחרי התקרית", הגיב לאירוע מאמן אינטר, אנטוניו קונטה, "אם הוא מתעצבן מדי פעם זה בסדר. אני לא צריך שהוא יסביר לי למה הם רבו, הייתי כדורגלן ואני יודע מה זה דרבי ולאיזה מתיחות הוא גורם". על כריסטיאן אריקסן, שכבש את שער הניצחון: "הוא יישאר איתנו ולא יעזוב בחלון הנוכחי. הוא בחור קצת ביישן ואני מקווה שהשער הזה ייתן לו ביטחון. הוא חלק אינטגרלי מהקבוצה".
3 צפייה בגלריה
לוקאקו חוגג
לוקאקו חוגג
לוקאקו צחק אחרון
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
איברהימוביץ' מאוכזב
איברהימוביץ' מאוכזב
איברהימוביץ' קיבל אדום
(צילום: AP)
קשר אינטר ניקולו בארלה : "הדברים האלה קורים על המגרש, אחר כך שיורדים לחדר ההלבשה הכל משתנה". על המשחק עצמו אמר: "הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה יותר ממילאן. אני מקווה שנמשיך ככה. מאבק האליפות עוד פתוח".
פורסם לראשונה: 08:26, 27.01.21