שון וייסמן קיווה לפתיחת עונה מוצלחת יותר בוויאדוליד. החלוץ הישראלי רשם עד כה 169 דקות בחמישה משחקים בליגה ולא הצליח עדיין לכבוש את שער הבכורה שלו בקבוצתו החדשה.
מאמנו של החלוץ הישראלי, סרחיו גונסאלס, דיבר עם התקשורת המקומית על המצב הבעייתי של קבוצתו והתייחס גם לקליטה של וייסמן: "הוא עדיין צריך להסתגל לשפה, לסגנון המשחק ולתנועה. בנוסף, הוא שהה עם נבחרת ישראל ולא יכול היה לעבוד איתנו במהלך הפגרה".
2 צפייה בגלריה
שון וייסמן מול סרחיו ראמוס
שון וייסמן מול סרחיו ראמוס
שון וייסמן מול סרחיו ראמוס
(צילום: רויטרס)
גונסאלס הוסיף: "היו גם נסיבות נוספות שהקשו עליו להתחבר לשחקנים האחרים. כרגע יש לנו בעיה בהתקפה וזה משהו שמכביד עליו בפתיחת הליגה".
וייסמן נרכש בקיץ מוולפסברגר האוסטרית בסכום שיא עבור הסגולים, של ארבעה מיליון אירו. הוא עדיין לא השלים 90 דקות מאז הצטרף ובשני משחקי הליגה האחרונים עלה מהספסל ולא הצליח לעזור לחבריו. ויאדוליד פתחה רע את העונה וממוקמת במקום הלפני אחרון עם 3 נקודות בלבד. היא גם הקבוצה היחדה בליגה מלבד הואסקה שעדיין לא ניצחה מתחילת העונה.
2 צפייה בגלריה
סרחיו גונסאלס עם זידאן
סרחיו גונסאלס עם זידאן
סרחיו גונסאלס עם זידאן
(צילום: AP)
ביום ראשון הקרוב (15:00) תארח החבורה של גונסאלס את אלאבס בתקווה להצליח להזיז עניינים בהתקפה וכמובן להשיג 3 נקודות. מדובר במשחק משמעותי בתחתית שכן הקבוצה הבאסקית מקדימה את ויאדוליד בנקודה אחת בלבד וגם היא מתקשה מאז פתיחת העונה.