טרוי דיני מווטפורד, אחד השחקנים הבולטים שיצא בגלוי נגד חזרת הכדורגל האנגלי לפעילות, טען בראיון ל-CNN כי "אוהדים 'איחלו' לי שבני יחלה בקורונה". זאת לאחר שלפני מספר ימים אף חשף כי "בני בן חמישה חודשים והוא סובל מקשיי נשימה, אני לא רוצה לחזור הביתה בכדי לסכן אותו".
דיני, למי שלא יודע, יצא נגד תוכנית החזרה של הפרמייר-ליג המכונה "PROJECT RESTART", שהחלה כבר בשלב השני (אימונים עם מגע) וסיפר על מה שעבר עליו בשבועות האחרונים: "ספגתי כמה הקנטות בנוגע לבני, אנשים אמרו: 'אני מקווה שהבן שלך יקבל קורונה'. זה החלק הקשה בשבילי. אם אתה מגיב לזה, אנשים צוחקים: 'אה, יש לנו אותו' - והם ימשיכו לעשות את זה".
1 צפייה בגלריה
טרוי דיני
טרוי דיני
"לשחקנים יש כוח". דיני
(צילום: AP)
דיני לא הופתע מהעובדה שקולו ושל דני רוז, למשל, שהיה גם כן נגד חזרת הכדורגל, עלה לכותרות. "באופן אישי אני פשוט חושב שזה מראה שלשחקנים יש כוח אם הם מאוחדים. קיבלתי הרבה הודעות תמיכה מאנשים - כאלה שלא ידעתי אפילו שיש להם את המספר שלי. גם שחקנים ממועדונים גדולים. זה הראה לי שאני בטח עושה משהו נכון. אני, טרוי דיני מווטפרד, ונדמה שכולם מקשיבים למה שאני אומר".
דיני טוען שהאליפות של ליברפול, אם אכן תימשך העונה כפי שכולם בכדורגל האנגלי מבטיחים, עדיין תהיה "מקולקלת" ולא תיזכר. "אני מרחם על ליברפול. לא משנה איך נשלים את העונה, אפילו אם נשחק את כל המשחקים, זו עדיין תהיה השנה הזו שנהרסה על ידי המגפה. לא יזכרו את זה כעונה שליברפול זכתה באליפות כשהיא הקבוצה הטובה ביותר".