בפעם התשיעית ברציפות, יובנטוס אלופת איטליה. הגברת הזקנה רשמה אמש (ראשון) 0:2 על סמפדוריה והתפנתה לחגיגות בחדר ההלבשה שכללו ריקודים וגם קצף גילוח על ראשו של המאמן, מאורציו סארי, בחסות חואן קוואדרדו.
"מאושר לזכות באליפות איטליה עונה שנייה ברציפות", כתב בחשבון האינסטגרם שלו, כריסטיאנו רונאלדו שכבש 31 שערים. הפורטוגלי הוסיף: "זאת זכות לעזור לכתוב פרק נוסף בהיסטוריה של המועדון המפואר הזה. התואר מוקדש לאוהדים ובמיוחד לאלו שסבלו ועדיין סובלים מהמגפה. זה לא היה קל והחיזוק שהענקתם לנו נתן את הכוח שהיינו צריכים. עכשיו נילחם על הצ'מפיונס. חיבוק גדול לכולם".
4 צפייה בגלריה
יובנטוס
יובנטוס
יובנטוס חוגגת
(צילום: AFP)

4 צפייה בגלריה
יובנטוס
יובנטוס
היגאווין עם בופון
(צילום: רויטרס)
המאמן, מאורציו סארי, שהפך בגיל 61 למבוגר אי פעם לזכות בסקודטו, דיבר על השנה הלא פשוטה שעבר על הקווים: "לנצח זה קשה ולהמשיך לנצח אפילו יותר. אחד השקרים הכי גדולים בספורט זה לקחת משהו כזה כמובן מאליו. הייתה עונה קשה וארוכה ולצוות והסגל מגיע הקרדיט על כך שנשארו רעבים ונחושים". סארי גם נשאל מדוע עזב את כר הדשא בסיום וסיפק תשובה משעשעת: "ניסיתי להימנע מלקבל דלי מים, אבל לא הצלחתי".
אחד המצטיינים של יובה העונה הוא ללא ספק פאולו דיבאלה. הארגנטיני נפצע והוחלף במחצית הראשונה בגלל פציעה וסארי התייחס למצבו: "נעשה בדיקות, מדובר כנראה בפגיעה בשריר". המאמן גם דיבר על החשיבות של שני כוכביו: "דיבאלה ורונאלדו עושים את ההבדל על הדשא ומגיע להם הרבה קרדיט, אבל הצוות מאחוריהם חשוב לא פחות".
4 צפייה בגלריה
 מאוריציו סארי
 מאוריציו סארי
מאוריציו סארי. שחרר לחץ
(צילום: EPA)
חואן קוואדרדו חוגג בחדר ההלבשה
View this post on Instagram

Good luck getting past 😉

A post shared by Matthijs de Ligt (@matthijsdeligt.4) on

אליפות איטליה ראשונה של מתיאס דה-ליכט. חוגג עם חבריו להגנה
"תודה על התמיכה". דיבאלה
4 צפייה בגלריה
רונאלדו חוגג
רונאלדו חוגג
רונאלדו בטירוף
(צילום: AFP)
המאמן שספג לא מעט ביקורת על סגנון המשחק, סיפר מה אמר לשחקניו בחדר ההלבשה: "אם זכיתם איתי, שמעולם לא זוכה בכלום, אז אתם חייבים להיות מעולים".
לאונרדו בונוצ'י, שכבר מכיר מצוין את התחושה של זכייה באליפות: "זאת הייתה הזכייה המאתגרת ביותר. לא תמיד הצלחנו להביא את עצמנו לידי ביטוי ונאבקנו גם בביקורות מחוץ למגרש. לפעמים היה לנו קשה להבין את פילוסופיית המשחק של המאמן, אבל נשארנו קבוצה בכל הזמן הזה".