מילאן סיפקה לנו הלילה (שלישי) את אחד הקאמבקים הכי גדולים שראינו באירופה בתקופה האחרונה בדרך ל-2:4 מטורף על יובנטוס. הגברת הזקנה כבר הובילה 0:2 במחצית השנייה, אבל הפסידה בליגה לראשונה מאז החזרה מהפגרה ולא ניצלה את המעידה המפתיעה של לאציו מול לצ'ה. שבעה מחזורים לסיום העונה, יובנטוס מובילה על סגניתה בשבע נקודות.
אדריאן ראביו העלה את יובנטוס ליתרון עם מצבע אישי גדול שהסתיים עם כדור בחיבורים (47). כריסטיאנו רונאלדו המשיך בכושר המטורף שלו עם שער ליגה מספר 26 העונה (53). עד כאן הכל נשמע שגרתי למדי, אבל דווקא כשכבר נדמה היה שמילאן גמורה, היא פתחה מבערים כולל מהפך בתוך חמש דקות בלבד.
5 צפייה בגלריה
פרנק קסייה
פרנק קסייה
מילאן חוגגת על רקע שחקני יובנטוס ההמומים
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
פרנק קסייה
פרנק קסייה
פרנק קסייה מבסוט
(צילום: EPA)
זלטאן איברהימוביץ' החל את הקאמבק עם פנדל בדקה ה-62, וארבע דקות לאחר מכן בישל לפרנק קסייה את השוויון. דקה בלבד חלפה ורפאל ליאו העלה את הרוסונרי ליתרון והשלים את המהפך. אנטה רביץ' נעץ את הרביעי ברשת של וויצ'ך שצ'סני ההמום (80). יובה עם הפסד ליגה רביעי העונה, מילאן עם ניצחון שני ברציפות.
5 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
רונאלדו מתוסכל
(צילום: רויטרס)
לאציו, כאמור, מעדה עם 2:1 בלצ'ה. שער של מרקו מנקוסו מלצ'ה נפסל על ידי ה-VAR כבר בדקה השנייה ומיד לאחר מכן היה זה פליפה קייסדו (5) שהעלה את האורחת ליתרון. קומה בבקאר השווה (30) ורגע לפני הירידה להפסקה מנקוסו שוב היה מתוסכל, לאחר שהחמיץ פנדל.
5 צפייה בגלריה
סימונה אינזאגי
סימונה אינזאגי
יש לו סיבה להיות מתוסכל. אינזאגי
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
פאביו לוצ'יוני
פאביו לוצ'יוני
לוצ'יוני ושחקני לצ'ה חוגגים את המהפך
(צילום: רויטרס)
בסופו של דבר לצ'ה הצליחה להפוך, כשפאביו לוצ'יוני קבע 1:2 מפתיע. בתוספת הזמן (93) ספגה לאציו מכה נוספת עם הרחקתו בכרטיס אדום של פטריס גברון.
פורסם לראשונה: 22:34, 07.07.20