ריאל מדריד ניצחה השבוע בליגת האלופות את אינטר הגדולה בצורה משכנעת, אבל חזרה הערב (שבת) הביתה וגילתה שהחיים בליגה הספרדית לא פשוטים: אלאבס הקטנה מהתחתית ניצחה אותה 1:2 ותקעה אותה במקום הרביעי.
נגיעת יד של נאצ'ו כבר בדקה החמישית הובילה לפנדל החמישי נגד ריאל בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, ולוקאס פרס תירגם את זה ליתרון. ריאל ניסתה בכל מיני דרכים לחזור, אבל נראתה חסרת השראה. בדקה ה-28 היא גם איבדה את אדן הזאר שנפצע והוחלף על ידי רודריגו. כאשר גם סרחיו ראמוס, קארים בנזמה, לוקה יוביץ' ודני קרבחאל נעדרים, זו כבר מצבה חסרה בצורה משמעותית.
7 צפייה בגלריה
קורטואה מאוכזב
קורטואה מאוכזב
קורטואה מאוכזב
(צילום: AFP)
7 צפייה בגלריה
ואסקס מול ריוחה
ואסקס מול ריוחה
ואסקס מול ריוחה
(צילום: AFP)
ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה תיבו קורטואה, שסיפק משחק מצוין מלבד הרגע הזה, פשוט מסר פס לרגליים של חוסלו. החלוץ אמר תודה ושלח את הכדור לרשת החשופה כדי לקבוע 0:2. קאסמירו הצליח לצמק מקרוב בדקה ה-86 אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. ברגע האחרון של המשחק איסקו שלח כדור למשקוף, ולא הצליח למנוע מריאל את הפסדה השלישי העונה בעשרה משחקים - אותו מספר הפסדים שהיה לה לאורך כל העונה שעברה.
בעקבות הניצחון של אתלטיקו מדריד מוקדם יותר הערב, 0:1 על ולנסיה, הפער בין השתיים גדל לשש נקודות כאשר לריאל יש משחק אחד יותר. גם הפער מהמוליכה סוסיאדד הוא שש נקודות, וגם לה יש משחק אחד יותר מלאתלטיקו.
7 צפייה בגלריה
זידאן
זידאן
המאמנים. לפני המשחק זידאן עוד חייך
(צילום: רויטרס)

מהלך המשחק

דקה 4': שער! 0:1 לאלאבס. נאצ'ו נגע בידו ברחבה והשופט סימן מיד לפנדל. לוקאס פרס לקח את הבעיטה ושלח אותה בצורה מושלמת לרשת. זה הפנדל החמישי שנשרק נגד ריאל בשלושת המשחקים האחרונים.
7 צפייה בגלריה
זידאן
זידאן
שחקני ריאל מתווכחים עם השופט על הפנדל
(צילום: AFP)
7 צפייה בגלריה
שחקני אלאבס חוגגים
שחקני אלאבס חוגגים
שחקני אלאבס חוגגים
(צילום: Getty Images)
8': ריוחה טס למתפרצת וכמעט הכפיל את התוצאה אבל נבלם לקרן ברגע האחרון.
25': אלאבס פשוט טובה יותר. לוקאס ואסקס סחט מקורטואה הדיפה פשוט אדירה.
28': אם לא מספיקות לריאל הצרות, אדן הזאר נפצע ולא יכול להמשיך, רודריגו נכנס במקומו. ריאל גם טוענת שהמהלך שהוביל לפציעה שלו הצדיק שריקה לפנדל, שלא הגיעה.
7 צפייה בגלריה
הזאר מתוסכל
הזאר מתוסכל
הזאר מתוסכל
(צילום: רויטרס)
38': קאסמירו עם ניסיון מחוץ לרחבה - הכדור שלו הלך מעל השער.
39': החמצה ענקית של קרוס. הגנת אלאבס איבדה כדור, הקשר מצא את עצמו לבד ברחבה אבל במקום למסור למריאנו שהיה מול שער ריק, ניסה לבעוט והחמיץ גם את הריבאונד.
49': שער! 0:2 לאלאבס. איזו טעות של תיבו קורטואה. השוער ניסה למסור כדור דרך מרכז המגרש, חוסלו לא רצה להרוס לו את הבישול ומול שער ריק גלגל פנימה.
7 צפייה בגלריה
חוסלו חוגג
חוסלו חוגג
חוסלו חוגג
(צילום: EPA)
63': פרס עם מהלך יפה, הפעם קורטואה עצר אותו.
69': הפעם פרס מצא את חוסלו שבעט מעל השער.
74': לוקאס ואסקס קיבל מאיסקו, הטעה מצוין וניסה לסובב לפינה הרחוקה ברגל שמאל, זה הלך החוצה.
84': מריאנו נגח והכניע את פאצ'קו, אבל לז'און התעופף והרחיק בנגיחה מהקו.
86': שער! ריאל מצמקת ל-2:1. קאסמירו היה ראשון לריבאונד אחרי הדיפה של פאצ'קו ודחק ממטר פנימה.
95': איסקו שלח כדור למשקוף והחוצה.

הרכבים

ריאל מדריד: תיבו קורטואה; לוקאס ואסקס, רפאל וראן, נאצ'ו, מרסלו (פרלאן מנדי, 70); לוקה מודריץ' (מרטין אודגור, 70), קאסמירו, טוני קרוס (איסקו, 70); מרקו אסנסיו (ויניסיוס ג'וניור, 63), מריאנו, אדן הזאר (רודריגו, 28).
אלאבס: פרננדו פאצ'קו; צ'ימו נבארו, ויקטור לגארדיה, פלוריאן לז'און, רובן דוארטה; ז'וטה, תומאס פינה (אדגר מנדס, 77), רודריגו אנדרס בטאגליה, לואיס ריוחה; לוקאס פרס, חוסלו (דייברסון, 91).
פורסם לראשונה: 21:50, 28.11.20