חלון המשחקים הבינלאומיים החל משום מה בהמון המון משחקי ידידות, זאת למרות שלא מעט שחקנים נפצעים בפגרות הללו וגם על הדרך נדבקים בקורונה ומפיצים אותה בקבוצה שלהם.
זה כנראה לא הפריע לרוב הנבחרות לקבוע משחקים באותו היום, וכנראה שבימים הקרובים נראה את ההשפעה של המשחקים המיותרים הללו.
3 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן ואנתוני מרסיאל מאוכזבים
אנטואן גריזמן ואנתוני מרסיאל מאוכזבים
הפסד מפתיע. אנטואן גריזמן ואנתוני מרסיאל מאוכזבים
(צילום: AFP)
המשחק שהיה אמור למשוך את רוב תשומת הלב היה בין הולנד וספרד, אבל לואיס אנריקה בחר להעלות הרכב משני במיוחד, מה שהספיק בכל זאת לתיקו 1:1 ביוהאן קרויף ארינה. סרחיו קנאלס (19) העלה את לה רוחה ליתרון, דוני ואן דה בייק, שלא זוכה ליותר מדי קרדיט במנצ'סטר יונייטד, השווה בדקה ה-47.
אלופת העולם צרפת ציפתה לטיול קליל מול פינלנד, אבל חטפה 2:0 משפיל בביתה, ולא יעזרו התירוצים של הרכב משני. וכנראה שדידייה דשאן יהיה חייב לספק הסברים ליכולת החלשה הזו. מרקוס פרוס (28) ואוני ולקארי (31) כבשו את השערים.
3 צפייה בגלריה
שחקני פינלנד חוגגים
שחקני פינלנד חוגגים
עשו את התוצאה של הערב. שחקני פינלנד חוגגים
(צילום: AFP)
גרמניה הסתפקה ב-0:1 קטן על צ'כיה משער של ג'אנלוקה וולדשמידט (13), איטליה חגגה עם 0:4 על אסטוניה – וינצ'נזו גריפו (14 ו-75 בפנדל) כבש שערים ראשונים במדי הנבחרת, פדריקו ברנרדסקי (27) וריקרדו אורסוליני (86 בפנדל) הוסיפו.
פורטוגל פירקה את אנדורה המסכנה עם 0:7 מוחץ. גם המחליפים של פרננדו סנטוס עשו את העבודה ופדרו נטו (8) ופאוליניו (29) סגרו את המחצית הראשונה ביתרון סולידי. החילופים בחצי השני הפכו את הסלסאו לדורסנית הרבה יותר.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם דייגו ז'וטה
כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם דייגו ז'וטה
טיול קליל. כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם דייגו ז'וטה
(צילום: רויטרס)
רנאטו סאנצ'ס (56) כבש את השלישי, פאוליניו (61) הבקיע את השני שלו מבישול של כריסטיאנו רונאלדו שעלה מהספסל, אמילי גארסיה (76, עצמי), רונאלדו עצמו (85) וז'ואו פליקס (88) חתמו את הסיפור.
במשחקים נוספים, בלגיה גברה 1:2 על שווייץ, פולין ניצחה 0:2 את אוקראינה, טורקיה וקרואטיה נפרדו ב-3:3.