אנטי-כריסטנטה: קשר רומא בן ה-25 בראיין כריסטנטה הושעה ממשחק אחד לאחר שנשא את שם האל לשווא, כך החליט בית הדין של ההתאחדות האיטלקית אתמול (שני).
האירוע התרחש במהלך הניצחון על בולוניה ביום ראשון האחרון, לאחר שכריסטנטה כבש שער עצמי לרשת קבוצתו - השער היחיד שהבקיעה בולוניה בתבוסה 5:1. לאחר שניסיון ההרחקה שלו הלך למקום הכי לא נכון, התמקדו המצלמות בכריסטנטה המתוסכל, שסינן מילה אחת יותר מדי. הקשר ודאי יהיה מאוכזב מהמחיר הגבוה ששילם על שער שבסך הכל צימק זמנית את התוצאה ל-3:1.
1 צפייה בגלריה
כריסטנטה מאוכזב אחרי שהבקיע שער עצמי
כריסטנטה מאוכזב אחרי שהבקיע שער עצמי
כריסטנטה מאוכזב אחרי השער העצמי
(צילום: EPA)
"בדקה ה-23 של המשחק השתמש השחקן בביטוי שיש בו חילול שם", נאמר בהודעה הרשמית שיצאה מטעם סריה א', אך לא פורט בה מה היה הביטוי עצמו. העונש הסתמך על מצלמות הטלוויזיה ש"תפסו את השחקן משתמש בבירור באותו הביטוי מעל לכל ספק". כריסטנטה יחמיץ את המשחק מול טורינו ביום חמישי בגלל ההרחקה.
בעבר היו כבר מקרים שבהם נענשו באיטליה שחקנים ומאמנים על שימוש לא הולם בשם האל. שוער יובנטוס הוותיק ג'יג'י בופון נאלץ להתנצל על שאמר את המילה אלוהים ("Dio"), אף שמאוחר יותר טען שאמר בכלל דוד ("Zio"). שוער מילאן ג'יג'י דונארומה גם עמד בלב סערה בעניין דומה אך חמק מעונש בשל ספק לגבי תוכן המילים שאמר.