ריאל מדריד איבדה נקודות חשובות במאבק על תואר האליפות בספרד כשאתמול (שני) סיימה רק ב-1:1 מול ריאל סוסיאדד. בסיום רוב השאלות עליהן נשאל המאמן זינדין זידאן היו על ההחלטה לשנות במחצית את המערך ולעלות עם שלושה שחקני הגנה, מה שלא עבד.
בדקה ה-56 שחקן הכנף כריסטיאן פורטו ניצל זאת וכבש לזכות סוסיאדד, ורק שער שוויון של ויניסיוס הציל את הבלאנקוס מהפסד, כל זאת לפני הדרבי הלוהט מול המוליכה אתלטיקו מדריד.
2 צפייה בגלריה
 זינדין זידאן
 זינדין זידאן
ראיון מתוח. זינדין זידאן
(צילום: AP)
"לא הייתי מרוצה מהצורה בה לחצנו ועשינו שינוי ל-10 או 15 דקות לפני ששוב ביצענו שינויים", אמר זיזו בסיום. "שיחקנו טוב יותר ב-3-3-4 עם המחליפים שעלו מהספסל". לאחר מכן הוא נשאל שוב האם המערך השונה פגע בקבוצה וענה: "כן, אולי. אם אתה שואל, וכבר עשית את זה שלוש פעמים, אז יכול להיות שזה המקרה".
גם בהמשך הראיון עם הכתב של "מוביסטאר" היה באותה נימה מתוחה, ורק לאחר מכן זידאן סיכם את המשחק בצורה יותר רגועה. "אנחנו חייבים להישאר רגועים", אמר הצרפתי. "היה לנו משחק טוב והגענו לשלושה או ארבעה מצבים לכיבוש. סבלנות, רוגע ומנועה. היינו מול קבוצה שיוצאת הזדמנויות ותוקפת. אנחנו חייבים להמשיך באותה צורה. התוצאה הזו לא משנה את הדרך בה אנחנו נגיע לדרבי. אנחנו חייבים לעלות למגרש ולתת משחק נהדר".
עוד אמר המאמן: "כל הקבוצה מאבדות נקודות במהלך העונה. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לאסוף כמה שיותר נקודות וזה מה שננסה לעשות. אני חוזר על זה המון, יש עדיין עוד המון משחקים לשחק".
2 צפייה בגלריה
פורטו והחברים בעננים, קרוס מתוסכל
פורטו והחברים בעננים, קרוס מתוסכל
ריאל איבדה נקודות חשובות. פורטו והחברים בעננים, קרוס מתוסכל
(צילום: EPA)
על האפשרות של קארים בנזמה ישוב בזמן לדרבי: "אני חושב שיש סיכוי שהוא יהיה בסגל, זו לפחות התוכנית. אבל נצטרך לראות כי הוא לא התאמן עדיין עם הקבוצה. הוא במצב הרבה יותר טוב, אבל רק בהמשך השבוע נקבל החלטה לגביו".