האם אנחנו בדרך למחטף של הרגע האחרון? בתחילת השבוע באיטליה טענו כי לואיס סוארס סיכם ביובנטוס וישתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו. הערב (שלישי) ב-ESPN מפרסמים כי אתלטיקו מדריד יצרה קשר עם נציגיו של החלוץ והציעה לו שכר גבוה יותר, במטרה לפתות אותו להצטרף.
על פי אותו דיווח מפתיע, אתלטיקו מאוד מעוניינת בשחקן ו"כעת הכל בידיים של סוארס". האורוגוואי בן ה-33, כידוע, קיבל לאחרונה הודעה מהמאמן החדש של ברצלונה, רונלד קומאן, לפיה הוא משוחרר מאחר שלא נכלל בתוכניותיו. לאחר מכן דווח שקבוצתו לשעבר איאקס מנסה להשיבו, בשבוע האחרון נראה היה שהוא בדרך לביאנקונרי וכעת קיבלנו עוד טוויסט בעלילה. למרות זאת, ב-ESPN מדגישים כי "סוארס מאמין יותר בפרויקט שנבנה ביובה".
1 צפייה בגלריה
סוארס, אובלאק וסאביץ' במאבק אווירי
סוארס, אובלאק וסאביץ' במאבק אווירי
סוארס מול אתלטיקו. יצטרף לקולצ'ונרוס
(צילום: AFP)
סוארס היה אמור לקבל באיטליה משכורת בגובה 10 מיליון אירו בעונה, בדיוק כפי שהרוויח בבארסה. אתלטיקו, כאמור, תציע לו יותר. ללא קשר לסוארס, הקבוצה של דייגו סימאונה רכשה מדליאן ייפאנג הסינית את יאניק קראסקו. הבלגי הושאל לקולצ'ונרוס באמצע העונה שעברה, וכעת שב לארבע שנים נוספות במועדון.
מי שכנראה יעזוב את אתלטיקו הוא אלבארו מוראטה. על פי דיווחים בספרד ובאיטליה, החלוץ אינו מרוצה בקולצ'ונרוס ומבוקש ביובנטוס. אתלטיקו מדריד, אגב, לא ממש מעוניינת למכור אותו, אך על פי אחד הפרסומים תסכים בסופו של דבר להיפרד ממנו תמורת 60 מיליון אירו.