הכוכבים הגדולים בענפי הספורט השונים הם בדרך כלל השחקנים, אבל במקרה של רקסהאם יונייטד, אבק הכוכבים יגיע בקרוב דווקא מהיציע. השחקנים ההוליוודיים, ראיין ריינולדס ורוב מקאלהניי, סיכמו על רכישת המועדון הוולשי הצנוע, בעסקה מפתיעה למדי.
המועדון שמשחק כיום בליגה החמישית באנגליה, היה בבעלות אוהדים מאז 2011, אבל בתקופה האחרונה הוחלט לערוך בו שינויים מבניים. בהצבעה שנערכה בהשתתפות יותר מ-2,000 חברי האסיפה הכללית הצביעו התקבל אישור למהלך ברוב של יותר מ-90 אחוז.
1 צפייה בגלריה
ראיין ריינולדס
ראיין ריינולדס
ראיין ריינולדס. בקרוב במגרשים
(צילום: Getty Images)
שני השחקנים מיהרו להודיע על "הצעצוע" החדש שלהם באמצעות ווידאו מיוחד ואף צייצו את סמל המועדון החדש שבבעלותם. ריינולדס אמר: "אנחנו נרגשים ורק מחכים כבר להתחיל לעבוד. מתקשה להאמין שזה באמת קורה". גם מקאלהניי התייחס לעסקה: "הפכנו לבעלים של המועדון ואני רוצה לומר תודה לאוהדים שנתנו בנו אמון".
מדובר במועדון שנוסד ב-1864 ונחשב לשלישי הכי עתיק בעולם. בין הצעדים המתוכננים תחת הבעלים החדשים: הזרמה של שני מיליון פאונד והפקת סרט דוקומנטרי על המועדון, שיעקוב אחרי החזרה שלנו למרכז הבמה. בתחילת שנות ה-2000 הקבוצה עוד שיחקה בליגה השלישית, אך כבר לא מעט שנים שהם בליגה החמישית וכאמור בבעלות האוהדים.
ההודעה המקורית על הרכישה
ריינולדס (44) נחשב לאחד השחקנים המצליחים בהוליווד ומוכר מלא מעט סרטים כולל כמובן דדפול. מקאלהניי (43) שיחק בסדרה אבודים וגם בקומדיה פילדלפיה זורחת.