לא רק נבחרת ישראל תחפש מחר בבלומפילד (ראשון, 21:45) ניצחון ראשון בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2022. גם סקוטלנד לא שמרה על הבית במשחקה הראשון, כשסיימה ב-2:2 בגלזגו עם אוסטריה. כעת, שתי היריבות הוותיקות ייפגשו שוב במשחק חשוב לשתיהן לגבי המשך הקמפיין.
הסקוטים, בניגוד לישראל, כבשו פעמיים ביום חמישי האחרון, אבל זה הספיק לתיקו דרמטי. בכל מקרה, גם הם יודעים שבביקור האחרון בארץ הקודש - בנובמבר 2020 - הם הפסידו כאן 1:0 בליגת האומות. חודש לפני כן, לעומת זאת, הם חגגו ניצחון בפנדלים על הכחולים-לבנים בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו - טורניר בו ישתתפו הקיץ.
4 צפייה בגלריה
סטיב קלארק
סטיב קלארק
מכיר טוב מאוד את ישראל. קלארק
(צילום: gettyimages)
4 צפייה בגלריה
טירניי וקלארק אחרי ה-2:2 הדרמטי מול אוסטריה
טירניי וקלארק אחרי ה-2:2 הדרמטי מול אוסטריה
טירניי וקלארק אחרי ה-2:2 הדרמטי מול אוסטריה
(צילום: AFP)
"ישראל נבחרת טובה ואסור לזלזל בה", אמר מאמן סקוטלנד, סטיב קלארק, במסיבת העיתונאים שערך בגלזגו לפני ההמראה לארץ. "זו נבחרת ששיחקה טוב מול דנמרק עד השער השני שספגה. אני תמיד אמרתי שלדעתי זה בית לא צפוי, כל אחת יכולה לנצח בו את השנייה".
קלארק המשיך להחמיא לכחולים-לבנים, לקראת המפגש השישי מולם בשנתיים וחצי האחרונות: "אנחנו מכבדים את ישראל ואפשר היה לראות במפגשים הקודמים שמדובר בנבחרת מסוכנת. אני לא רוצה להגיד כמה נקודות חשבנו להוציא משלושת המשחקים הראשונים בקמפיין כי באמת לא דיברנו על זה. לוקחים כל משחק בנפרד".
4 צפייה בגלריה
מקגין חוגג
מקגין חוגג
מקגין חוגג את השוויון הדרמטי ביום חמישי האחרון
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
זהבי נאבק על הכדור
זהבי נאבק על הכדור
ערן זהבי מול ראיין ג'ק בביקור האחרון של הסקוטים בישראל
(צילום: עוז מועלם)
לגבי ההרכב שיעמיד מול ישראל, אמר קלארק: "אצטרך לישון על זה. אני עדיין לא יודע אם אותו, אחליט לקראת המשחק. לכולנו יש מטרה משותפת והיא לעשות את הכי טוב שנוכל. כמובן שבאים כדי לנצח. ניצחון בישראל ייתן לנו המון ביטחון לקראת המשך הקמפיין. אנו מאמינים בעצמנו ומשוכנעים שאנחנו יכולים לעשות את זה".
"אני רוצה שהנבחרת תשחק כדורגל חיובי מול ישראל. אם נעשה את זה - אני מאמין שנשיג תוצאה טובה", סיכם המאמן הסקוטי.