סביליה עלתה הערב (ג') לשלב חצי גמר גביע המלך לאחר שניצחה 0:1 את אלמריה מהליגה השנייה בחוץ.
לוקאס אוקאמפוס כבש (67 בנגיחה) את שער הניצחון לזכות הקבוצה של ז'ולן לופטגי אחרי הגבהה של סוסו. האורחים התקשו מול היריבה העיקשת בטרם כבשו.
3 צפייה בגלריה
לוקאס אוקאמפוס
לוקאס אוקאמפוס
לוקאס אוקאמפוס
(צילום: EPA)
מחר (ד') יתקיימו שני משחקים ברבע הגמר: ברצלונה תצא למשחק חוץ בגרנאדה ולבאנטה תארח את ויאריאל. המשחק האחרון בשלב זה יתקיים ביום חמישי ובו יתמודדו בטיס ואתלטיק בילבאו.

גביע גרמני: אסן מהליגה הרביעית הדיחה את לברקוזן

באייר לברקוזן הודחה מהגביע הגרמני. הקבוצה אותה מאמן פטר בוש עפה במפתיע בשלב שמינית הגמר בעקבות הפסד 2:1 בהארכה לאסן מהליגה הרביעית.
3 צפייה בגלריה
אסן חוגגת
אסן חוגגת
אסן חוגגת, דמירבי מלברקוזן מאוכזב
(צילום: רויטרס)
90 הדקות הראשונות הסתיימו ללא שערים ובהארכה העלה לאון ביילי (105) את לברקוזן ליתרון, אבל אוגוזן קפקיר (108) וסימון אנגלמן (117) הפכו. אסן, שזכתה בגביע בשנת 1953, הפכה לסנסציה הגדולה וכעת חולמת לשחזר את ההישג ההיסטורי של המועדון.
ורדר ברמן עלתה לרבע הגמר בזכות ניצחון 0:2 על גרויטר פירת' מהליגה השנייה. קווין מואהואלד (12) ופליקס אגו (73) כבשו. הולסטיין קיל ודרמשטאדט סיימו 120 דקות בתיקו 1:1 והמארחת עלתה לאחר שניצחה בדו קרב מהנקודה הלבנה.
גם בורוסיה דורטמונד עלתה לאחר שניצחה 2:3 את פדורבורן מהליגה השנייה בהארכה. אמרה צ'אן (6) וג'יידון סאנצ'ו (16) העלו את הצהובים-שחורים ליתרון 0:2, שלא הספיק לניצחון ב-90 דקות.
3 צפייה בגלריה
בסוף דורטמונד חגגה
בסוף דורטמונד חגגה
בסוף דורטמונד חגגה
(צילום: AFP)
ג'וליאן ג'סטבן (79) ופנדל של פרינס אוסיי אווסו בדקה השביעית של תוספת הזמן גררו את שתי הקבוצות להארכה. בדקה ה-105 קיבל ארלינד אולאנד מסירה מתומאס דלייני והעלה את דורטמונד לשלב הבא.