חוסר הוודאות בנוגע לעתידו של לאו מסי בברצלונה נמשך, וכך במקביל גם המהפכה שעובר המועדון לאחר התבוסה המשפילה 8:2 לבאיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות.
כריסטיאנו רונאלדו, שעשוי לעזוב את יובנטוס וגם אולי מחפש קבוצה חדשה, התייחס למצבו של הפרעוש: "אם הייתי ברצלונה, לא הייתי נותן לו לעזוב בשום מקרה. יש לו יחסים מיוחדים עם המועדון והוא תמיד יאהב אותו. הוא עצבני מההדחה מליגת האלופות וזה מובן".
3 צפייה בגלריה
 מה יעשה הפרעוש? רונאלדו, מסי
 מה יעשה הפרעוש? רונאלדו, מסי
מה יעשה הפרעוש? רונאלדו, מסי
(צילום: AP, gettyimages)
רונאלדו המשיך עם אמירה שיכולה גם לרמוז על הסיטואציה האישית שלו: "בכל מקרה, לתת לשחקן הטוב ביותר שלך לעזוב זה לא הפתרון. ברצלונה צריכה לעשות משהו שונה לשנים הבאות. אני לא חושב שזה סביר שמסי יעזוב, במיוחד לאור המשבר הכלכלי באירופה".
נשיא בארסה לשעבר, ז'ואן לאפורטה, הסכים עם הפורטוגלי ושוב תקף את ההנהלה: "אני חושד שרוצים למכור את מסי ואם זה יקרה זו תהיה טעות היסטורית. אם מודיעים ללואיס סוארס בטלפון שלא רוצים אותו זה מראה על פחדנות וחוסר כבוד כלפי השחקן. ההתנהגות הזו לא מייצגת את המועדון ופוגעת בתדמית שלו". לאפורטה, שתקף קשות את הנשיא המכהן ג'וזפ מריה ברתומאו אחרי חצי הגמר, הוזכר כאחד המועמדים להיבחר שוב לנשיאות.
3 צפייה בגלריה
מועמד לנשיאות. לאפורטה
מועמד לנשיאות. לאפורטה
מועמד לנשיאות. לאפורטה
(צילום: AFP)
סעיף השחרור בחוזהו של מסי עומד על 700 מיליון אירו. למרות הסכום האסטרונומי, שאמור להתווסף למשכורתו, ב-ESPN דווח שמנצ'סטר סיטי בודקת בכל זאת את האפשרות לצרפו מבלי לעבור על חוקי הפייר-פליי. כזכור, הקבוצה האנגלית עמדה בפני השעיה מהמשחקים במסגרת האירופית בשל עבירה על החוקים אבל לבסוף לא הוענשה.

בוסקטס יירד לספסל?

המאמן החדש, רונאלד קומאן, המשיך היום בסדרת השיחות שהוא מקיים היום עם השחקנים. ההולנדי הבהיר לסרחיו בוסקטס שהוא נכלל בתוכניות המקצועיות לעונה הבאה, אבל מקומו בהרכב אינו מובטח והוא עשוי לרדת לספסל. פרנקי דה יונג אמור למלא את מקומו.
כזכור, לאחר התבוסה טען ג'רארד פיקה שהוא מציע את עצמו כמי שיעזוב את ברצלונה לטובת המהפך. קומאן הבהיר לו שהוא בתוכניות שלו וכי מעמדו לא התערער. לדברי המאמן, המנהיגות של הבלם בחדר ההלבשה מהווה חלק חשוב שהוא לא מעוניין לוותר עליו.
3 צפייה בגלריה
סרחיו בוסקטס
סרחיו בוסקטס
נשאר, אבל מעמדו בירידה. סרחיו בוסקטס
(צילום: getty images)
הנהלת ברצלונה צפויה לדרוש מפיקה, בוסקטס, ג'ורדי אלבה וסרג'י רוברטו להסכים לקיצוץ בשכר לאור הקשיים הכלכליים אליהם נקלע המועדון בעקבות משבר הקורונה. לאחרונה אמר ברתומאו בראיון ל"רדיו קטאלוניה": "ישנם כמה חוזים שיצטרכו לעבור התאמה".
סרג'י רוברטו אינו מעוניין לעזוב את בארסה למרות שספג לפני כמה חודשים שריקות בוז במשחק נגד מנצ'סטר סיטי. גם קומאן לוקח אותו בחשבון לקראת העונה הבאה.
פורסם לראשונה: 15:50, 25.08.20