מנצ'סטר סיטי דורסת את הפרמייר ליג ולא נראה שקיימת קבוצה שמסוגלת לעצור אותה. השחקנים של פפ גווארדיולה הביסו הערב (שלישי) 1:4 את וולבס בבית וכעת מחזיקים ביתרון של 15 נקודות על פני מנצ'סטר יונייטד, לה משחק אחד פחות.
אז נכון, מנצ'סטר יונייטד צריכה עדיין לשחק מחר נגד קריסטל פאלאס בחוץ וגם לסטר קיימה עד כה רק 26 משחקים, אבל נראה שהמאבק הוכרע.
2 צפייה בגלריה
גבריאל ז'זוס
גבריאל ז'זוס
גבריאל ז'סוס חוגג
(צילום: AFP)
לאנדר בנדונקר מוולבס הבקיע שער עצמי בדקה ה-15 והעלה את המארחת ליתרון. קונור קואדי השווה (61) ל-1:1, אבל בהמשך לא הייתה לזאבים תשובה.
2 צפייה בגלריה
קייל ווקר וראחים סטרלינג במאבק עם פדרו נטו
קייל ווקר וראחים סטרלינג במאבק עם פדרו נטו
קייל ווקר וראחים סטרלינג במאבק עם פדרו נטו
(צילום: getty images)
גבריאל ז'סוס כבש צמד (81 ו-93) וגם ריאד מחרז היה שותף (90) לחגיגה. היה זה הניצחון ה-21 ברציפות של מנצ'סטר סיטי בכל המסגרות (15 בליגה) והמשחק ה-28 הרצוף שלה ללא הפסד. בכך היא השוותה את השיא שקבעה בין אפריל לדצמבר 2017.
גווארדיולה הגיב בסיום: "היינו פנטסטיים ואנחנו בעמדה טובה לזכות באליפות. ננסה לעשות את זה, אבל התואר עדיין שייך לליברפול ויש עדיין הרבה משחקים עד הסוף. הניצחון הגיע לנו, כי באמת הצגנו משחק טוב ואני גאה בשחקנים. כשוולבס השוותה ל-1:1 היא הייתה מסוכנת, אבל לא ויתרנו. השיא שקבענו יותר מאשר ראוי לציון, אבל נדבר עליו בעתיד".