האם ניימאר ישוב לשחק בברצלונה? בעיתון "ספורט" המזוהה עם ברצלונה פורסמה היום (רביעי) כתבת שער המתארת את התכנית של המועדון להשבת הברזילאי שעזב אותה לפריז סן ז'רמן ב-2017 תמורת סכום שיא בכדורגל העולמי, 222 מיליון אירו.
"המפתחות למבצע ניימאר", נכתב בכותרת על שער העיתון לצד תמונה גדולה של הכוכב. על פי הידיעה, הברזילאי החליט להשהות את השיחות להארכת החוזה שלו במועדון הצרפתי במטרה לחכות לברצלונה. בנוסף, בחירתו של ז'ואן לאפורטה לנשיא בארסה צפויה להקל על המו"מ.
2 צפייה בגלריה
ניימאר מחייך
ניימאר מחייך
בינתיים לפחות הוא מכחיש. ניימאר
(צילום: AP)
לדברי העיתון, בברצלונה מבינים שהאפשרות להשיב את ניימאר למועדון לא תחזור בעתיד והחתמתו עשויה גם להקל את המו"מ עם לאו מסי. יחד עם זאת, השחקן עצמו הכחיש את הדברים בראיון לפני המשחק מול מנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות.
"אני מנהל שיחות עם פריז סן ז'רמן ואנחנו לא ממהרים לשום מקום", אמר ניימאר. "הכל סגור כדי שאמשיך ונותרו רק כמה פרטים קטנים לסיכום. אני מאוד מרוצה בקבוצה ובטוח שניתן להגיע בה להישגים יחד איתי".
2 צפייה בגלריה
שער העיתון "ספורט"
שער העיתון "ספורט"
שער העיתון "ספורט"
(צילום מסך)
על פי דיווחים בצרפת, ניימאר יחתום על חוזה חדש עד 2026 ויקבל משכורת בגובה 40 מיליון אירו בעונה. על המשחק הערב הוא אמר: "נתמודד מול קבוצה גדולה, אין משחקים קלים בליגת האלופות, אבל אנחנו מוכנים ונעשה את הכל כדי לנצח".