זינדין זידאן עזב את ריאל מדריד. אחרי לא מעט שמועות הגיעה היום (חמישי) ההודעה הרשמית על סיום דרכו של המאמן הצרפתי בבלאנקוס. הבוקר הגיע זיזו למתחם האימונים כדי להיפרד ולאחר מכן עזיבתו הפכה לרשמית.
בהודעה מטעם המועדון נמסר: "ריאל מדריד מודיעה על כך שזינדין זידאן החליט לסיים את דרכו. אנחנו מכבדים את החלטתו ומעריכים את המקצוענות והמסירות בכל התקופה שלו פה, כמו גם את מה שדמותו מסמלת עבור ריאל מדריד. עוד נכתב: "זידאן הוא אחת האגדות הגדולות של המועדון והמורשת שלו היא מעבר להיותו שחקן ומאמן. הוא יודע שתמיד יישאר בליבנו ושריאל מדריד תמיד תהיה הבית שלו".
2 צפייה בגלריה
זידאן
זידאן
זידאן. סוף הדרך בריאל מדריד
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
עוזב שוב. זידאן
(צילום: רויטרס)
יש שני מועמדים בולטים להחליפו. אנטוניו קונטה שעזב אתמול את אינטר למרות עונה מצוינת שהסתיימה עם אליפות וראול שמאמן את קבוצת המילואים של ריאל מדריד. מאמן אחר, מסימיליאנו אלגרי, שנראה בהתחלה כמועמד המוביל, צפוי לשוב לקדנציה נוספת ביובנטוס במקום אנדראה פירלו שיפטור ביממה הקרובה. בכל מקרה, על-פי דיווח בספרד "קונטה כבר קיבל פנייה מריאל".
זידאן (48), אימן הבלאנקוס בשתי העונות האחרונות, ובחלק מעונת 2018/19. במהלך הקדנציה הנוכחית של זיזו הוא אימן את ריאל ב-114 משחקים וזכה איתה באליפות בעונה שעברה. העונה הוא וקבוצתו נאבקו על התואר עד למחזור האחרון, אך בסופו של דבר אתלטיקו מדריד, שהייתה תלויה בעצמה, ניצחה והבטיחה את האליפות.
זאת הפעם השנייה שזידאן עוזב את ריאל. הוא עשה זאת בתום עונת 2017/18, אחרי שזכה בליגת האלופות בפעם השלישית ברציפות. בסך הכל בשתי הקדנציות זיזו עמד על הקווים ב-263 משחקים.