לראשונה בקריירת האימון שלו, זינדין זידאן הודח בשלב נוקאאוט בליגת האלופות. זה קרה אחרי ההפסד 2:1 של ריאל מדריד למנצ'סטר סיטי באיתיחאד ו-4:2 בסיכום צמד המשחקים.
האחראי העיקרי בהדחה של ריאל הוא כמובן הבלם רפאל וראן, שהיה אשם ישיר בשני השערים שכבשה סיטי. "לוקח את האשמה עליי, אני אחראי להפסד", הודה בסיום וראן. "אני צריך לקבל את זה. התכוננו טוב למשחק, אבל שילמנו על הטעויות. עצוב לי בשביל החברים שלי לקבוצה".
3 צפייה בגלריה
רפאל וראן
רפאל וראן
הפנים אומרות הכל. וראן אחרי עוד טעות מול סיטי
(צילום: AכP)

3 צפייה בגלריה
וראן
וראן
משחק בלהות. וראן
(צילום: AFP)
"הרגשתי טוב לפני המשחק, אבל אולי לקחנו יותר מדי סיכונים בתחילת הערב", המשיך הצרפתי, שלא התבייש לצאת לעמדת הראיונות. "רציתי להראות את הפנים שלי. מודה לשחקנים על התמיכה, כי זה דבר שלא קרה לי כמעט בקריירה".
זידאן כמובן יצא להגנתו של וראן ואמר בראיון שאחרי המשחק: "אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים. אמרתי לו ולכל השחקנים להרים את הראש. אנחנו צריכים להיות גאים במה שעשינו. הפעם הדברים פשוט לא עבדו".
"העונה הייתה טובה", הוסיף המאמן הצרפתי. "אני מרוצה". כנשאל לגבי העונה הבאה, ענה: "בוא נראה מה יקרה. עכשיו זה הזמן לנוח. אני מאמן את ריאל עד שיגידו לי אחרת".
3 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
לא לקח ללב. זידאן
(צילום: רויטרס)
רודריגו סיכם: "חבל על וראן, אבל כולם יודעים מה הוא נתן לנו. זה היה יכול לקרות לכולם. יכולנו לעשות יותר במשחק הזה. הציון של העונה הזאת הוא 9, ולא 10 בגלל ההדחה בליגת האלופות".
בתקשורת הספרדית כמובן ביקרו את שחקני ריאל על ההופעה שלהם באיתיחאד. "סרחיו ראמוס עשה יותר דברים ביציעים מאשר השחקנים על המגרש", נכתב ב"מארקה", שבחר בכותרת: "שתי מתנות - והביתה".
"שתי מתנות - והביתה". שער ה"מארקה"
ה"אס" בחר בכותרת: "שקועים", וכמובן שם את וראן על השער. הוא לא ריחם על אדן הזאר, שהציג משחק חלש וסובל מעונה נוראית באופן אישי. "לא סתם הוא אמר שמדובר בעונה הגרועה בקריירה שלו", נכתב. "הוא סיים אותה עם טעם חמוץ בפה".