זה פשוט לא פייר. מה שמנצ'סטר סיטי עושה לפרמייר-ליג בחודשיים האחרונים גובל בהתעללות. השחקנים של פפ גווארדיולה לא עוצרים ואתמול (ראשון) העלו את רצף הניצחונות שלהם בליגה ל-13, אחרי 0:1 באצטדיון האמירויות על ארסנל.
מאז ה-19 בדצמבר, אז החל הרצף, הסיטיזנס כבר עם 18 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, וקשה לראות מי יכולה לעצור אותם. נראה שהדרך של פפ גווארדיולה ושחקניו לאליפות שלישית בארבע שנים בלתי נמנעת ועכשיו רק נותר להם להמתין לרגע שזה יהפוך לרשמי.
2 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
בלתי ניתנים לעצירה. שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
(צילום: AP)
סיטי שיחקה יותר משחקים מכל קבוצה אחרת בפרמייר-ליג ב-2021 (11, כשרוב הקבוצות שיחקו 8 או 9), אבל המאזן המושלם שלה לצד הכושר הרע של טוטנהאם או ליברפול יוצר פערים בלתי נתפסים. למעשה, 33 הנקודות של המוליכה בשנה החדשה הן יותר ממה שצברו בתקופה הזו ארסנל (14), טוטנהאם (10) וליברפול (7) ביחד (!).
"אני חושב שהרצף בו אנחנו נמצאים יותר מרשים מהעונה בה שברנו את שיא הפרמייר-ליג עם 100 נקודות", אמר פפ בסיום. "הסיבה היא שהייתה לנו התחלה יותר קשה לעונה. אנשים מסתכלים על הריצה שלנו וחושבים שזה כל כך קל, אבל אני לא ציפיתי לזה. אני מופתע ומתרשם מכמה טוב כולם משחקים".
המאמן הספרדי המשיך: "כשכל הקבוצות האחרות סובלות ומאבדות נקודות, אנחנו הצלחנו להיות כל כך עקביים בחודשיים האחרונים. ניצחנו בצ'לסי, באנפילד, בגודיסון פארק ועכשיו באמירויות, משחקים קשים במיוחד בתקופה הזו".
2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
"כולן סובלות, אנחנו עקביים". גווארדיולה
(צילום: getty images)
"זו הסיבה שאני יותר ממרוצה לנצח רק 0:1. אנשים מדברים על השיאים והניצחונות, אבל כדי לעשות את זה, צריך לנצח גם משחקים כאלו, הרבה הרבה פעמים. אני יותר מאסיר תודה לשחקנים הללו על מה שהם עושים כי הם מצליחים להשיג את התוצאות האלו כשזה באמת חשוב וזה מה שעושה קבוצה לווינרית".