בנאפולי דואגים לבריאותו של אאורליו דה לורנטיס. נשיא המועדון נדבק בקורונה והרופאים החליטו להעבירו לרומא באמבולנס לצורך בדיקות וטיפול רפואי.
דה לורנטיס (71), הידוע גם כמפיק סרטים, נראה כשהוא נכנס לאמבולנס יחד עם שני אנשי צוות רפואי. לפני שיצא לדרכו ניגשו אליו אוהדים ובירכו אותו "פורצה נשיא, פורצה אאורליו". הוא השיב להם באופטימיות בהרמת האגודל.
3 צפייה בגלריה
אאורליו דה לורנטיס
אאורליו דה לורנטיס
אאורליו דה לורנטיס ואשתו ז'קלין מגיעים לאמבולנס
(צילום: EPA)
בנו של דה לורנטיס, אדוארדו, ליווה אותו גם הוא ונראה משוחח עם אנשי הצוות הרפואי ומחלק להם הוראות.
מנאפולי נמסר באופן רשמי שדה לורנטיס נדבק בקורונה, אבל לא נמסרו פרטים מעבר לכך. הוא החל להראות סימפטומים של הידבקות במחלה לאחר שנפגש אתמול עם נציגי מועדונים אחרים על מנת לדון בזכויות השידור של משחקי הליגה האיטלקית בטלוויזיה.
3 צפייה בגלריה
אאורליו דה לורנטיס
אאורליו דה לורנטיס
חשב שלקה בקלקול קיבה. דה לורנטיס
(צילום: EPA)
תחילה סבר שהעלייה בחום גופו נבעה מקלקול קיבה בו לקה בעקבות אכילת מאכלי ים. רק לאחר מכן התברר לו שחלה בקורונה והוא מיהר לדווח על כך לנציגי הקבוצות האחרות שנכחו בפגישה, כמו גם לעיתונאים שנפגשו איתו ושאלו אותו שאלות.
דה לורנטיס רכש את נאפולי ב-2004 אחרי שהיא סבלה ממשבר כלכלי, התמוטטה וירדה לליגה השלישית. תחת ניהולו היא חזרה לסרייה א' בתוך שלוש שנים, מתמודדת מאז בצמרת וגם בליגת האלופות. הוא נחשב לנשיא פופולארי וגם לאחד שמדבר ישירות ולא נוהג לשמור דברים בבטן.
3 צפייה בגלריה
אאורליו דה לורנטיס
אאורליו דה לורנטיס
הביע אופטימיות. אאורליו דה לורנטיס
(צילום: EPA)
בעונה האחרונה הגיעה נאפולי לשמינית גמר ליגת האלופות, שם הודחה על ידי ברצלונה (4:2 בתום שני משחקים). את העונה בליגה היא סיימה במקום השביעי ולא הצליחה להעפיל למפעלים האירופיים.