שישה גמרים, שש זכיות. סביליה אוהבת את הליגה האירופית והערב (שישי) היא הניפה את הגביע בפעם השישית בתולדותיה, אחרי ניצחון 2:3 על אינטר בגמר נהדר בקלן.
האנדלוסים חזרו מ-1:0, עלו ל-1:2, אינטר השוותה ובסוף שער במספרת של דייגו קרלוס סידר לקבוצה הספרדית את התואר. השמחה בסיום על הספסל של סביליה הייתה גדולה. הקפטן חסוס נבאס דמע והיה נרגש: "הסגל הזה ראוי לגביע. נאבקנו כל השנה, התמודדנו בסיטואציות לא פשוטות. כמו כולם, נלחמנו יום ביום. התואר מגיע לאוהדים, לאלה שאוהבים כדורגל".
4 צפייה בגלריה
פרננדו
פרננדו
על ראש שמחתו של פרננדו
(צילום: AFP)

4 צפייה בגלריה
חסוס נבאס
חסוס נבאס
נאס והגביע השישי במספר של סביליה
(צילום: AFP)
"העובדה שאני מניף את הגביע כקפטן סביליה אומרת הרבה עבורי", המשיך נבאס. "הוא מוקדש לכל אלה שכבר לא איתנו, כמו חוסה אנטוניו רייס או סבא שלי". נבאס החמיא בסיום גם למאמן ז'ולן לופטגי: "הוא עובד 24 שעות כל יום בשביל המועדון. הוא הוציא מאיתנו את הטוב ביותר".
4 צפייה בגלריה
חסוס נבאס ואבר באנגה
חסוס נבאס ואבר באנגה
חסוס נבאס ואבר באנגה בתמונה למזכרת
(צילום: EPA)

באנגה לקונטה: "בוא נראה אם השיער אמיתי"

תקרית לא שגרתית נרשמה עוד במחצית הראשונה, כשאבר באנגה הגיע ליד אנטוניו קונטה וצעק לעברו: "בוא נראה אם השיער אמיתי" (כידוע, נטען לא פעם שמאמן אינטר חובש פאה). כך לפחות על פי דיווח ב"סקיי איטליה". על פי אותו פרסום, קונטה רתח מזעם וצעק: "אראה לך אחרי המשחק". בעקבות כך, דווקא הוא ספג כרטיס צהוב מהשופט.
שעור אינטר, סמיר הנדאנוביץ', סיכם: "אכזבה גדולה, אבל גם נקודת פתיחה עבורינו. כמו שאמרתי כבר אתמול, מכאן נרצה לראות את אינטר בעוד הרבה משחקים במעמדים הללו".
4 צפייה בגלריה
קונטה מאוכזב
קונטה מאוכזב
עימות עם באנגה. קונטה
(צילום: AP)