קיליאן אמבאפה ממשיך למצב את עצמו כאחד השמות החמים של מועד ההעברות בקיץ הקרוב. ב"לה פריזיאן" הצרפתי דיווחו שהיהלום הצעיר לא ממש מתלהב מהרעיון לחדש חוזה בפ.ס.ז' ופירוש הדבר, שיהפוך לשחקן חופשי ביוני 2022.
באלופת צרפת מבינים שיתקשו להשאיר את אמבאפה ומתלבטים כרגע האם לאבד אותו בחינם בסיום החוזה, או למכור אותו שנה לתום ההסכם. על פי ההערכות, הנטייה של פ.ס.ז' בשלב זה היא למכור אותו והיא הציבה תג מחיר של 200 מיליון אירו.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה. מבוקש
(צילום: רויטרס)
הקבוצה המובילה כרגע במרדף אחריו היא ריאל מדריד, כאשר אמבאפה עצמו הודה לא פעם שישמח לנחות בסנטיאגו ברנבאו ולשחק תחת זינדין זידאן. הבלאנקוס כבר ניסו להחתימו פעמיים בעבר, הראשונה כשהיה בן 14 בלבד והשנייה ב-2017, כשעוד היה במונאקו. אלופת ספרד עברה קיץ שקט במיוחד בגזרת הרכש וייתכן שהיא מחכה לסופרסטאר.
קבוצה נוספת שעשויה לזכות בשירותיו היא ליברפול. אמבאפה נמצא ביחסים טובים עם מנג'ר אלופת אנגליה, יורגן קלופ. האפשרות לשחק בפרמייר-ליג מוצאת חן בעיני הצרפתי ולקבוצה מהפרמייר-ליג תהיה פחות בעיה לשלם לו את הסכומים אותם ידרוש. משכורתו כיום בפריז עומדת על יותר מ-21 מיליון אירו לעונה.
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ. יצליח לשכנע אותו?
(צילום: Getty Images)
בנוסף, רק בשבוע שעבר דווח האתר האיטלקי "טוטוספורט", שיובנטוס מכינה הצעה אסטרונומית בשווי 400 מיליון אירו, במטרה להנחיתו בטורינו. אלופת איטליה שוקלת גם מתווה במסגרתו כריסטיאנו רונאלדו יעשה את הדרך ההפוכה לפ.ס.ז'. הקבוצה האחרונה שהוזכרה בשלב זה כמועמדת היא ברצלונה, אבל קשה לדעת באיזה מצב תגיע לקיץ.
אמבאפה בן ה-21 ערך בסך הכל ארבע הופעות ליגה מתחילת העונה והספיק כבר לכבוש ארבעה שערים. בעונה שעברה חגג 18 פעמים, לפני שהליגה בצרפת בוטלה ובנוסף הבקיע חמישה שערים בליגת האלופות ועזר לקבוצתו להעפיל לגמר בפעם הראשונה בתולדותיה.