האם ברצלונה יצאה לדרך חדשה לאחר פיטורי הנשיא ז'וזפ מריה ברטומאו וחברי ההנהלה? ככה נראה זה לפחות על הדשא בטורינו כששחקניו של רונלד קומאן הציגו את משחקם הטוב ביותר העונה בדרך ל-0:2 מרשים על יובנטוס.
מי שכיכב ואולי סוף סוף חוזר ליכולת הרגילה שלו הוא לאו מסי שבישל לעוסמאן דמבלה את הראשון וכבש את השני בפנדל, בסיום גם חיבק את מאמנו. "היחסים שלי עם לאו אף פעם לא היו מסובכים, אני מדבר איתו כל הזמן", אמר ההולנדי וגילה מה אמר לו בסיום: "היינו צריכים 'להרוג' את המשחק מוקדם יותר". על עזיבת הנשיא: "אני מקווה שזה לא ישפיע על השחקנים. הם באו עם הרבה מאוד מוטיבציה כדי לנצח את אחת הקבוצות הכי גדולות באירופה ועשו את זה".
3 צפייה בגלריה
לאו מסי חוגג
לאו מסי חוגג
לאו מסי חוגג אחרי המשחק הנהדר
(צילום: EPA)
החיבוק של קומאן ומסי
קומאן הודה שזו הייתה ההופעה הטובה ביותר של בארסה העונה והחמיא לפדרי: "הוא הראה את האופי שלו על המגרש, הוא מאוד רגוע ביחס לגילו (17). מה חסר לגריזמן? מזל, הוא צריך להמשיך לעבוד קשה והשערים יגיעו, אין לי ספק". על כך שפרנקי דה יונג שיחק כבלם: "הוא עשה את זה טוב מאוד, חסרים לנו שחקני הגנה בסגל".
הקשר סרג'י רוברטו הוסיף: "היה לנו חשוב לנצח אחרי ההפסד בקלאסיקו, זה היה ניצחון מאוד חשוב בשבילנו. אנחנו עובדים קשה באימונים כדי להשתפר כקבוצה, וזה מרגיש טוב מאוד לחזור הביתה עם ניצחון".
3 צפייה בגלריה
פדרי
פדרי
הרשים את כולם. פדרי
(צילום: EPA)
ב"ספורט" הקטאלני החמיאו לברצלונה ובעיקר על שתי הדקות הראשונות: "זו הייתה התפוצצות, שחקניו של קומאן הטרידו את יובה ופיאניץ' כמעט הבקיע ולאחר מכן גריזמן פגע בקורה". ב"מארקה" כינו את פדרי "החתמת העשור" וטענו כי הוא אחד מחמשת השחקנים הטובים ביותר בקבוצה: "עשוי מהחומר של קוסמי העבר ששיחקו במועדון". בשער של העיתון נתנו את הכותרת "אימפריה" והחמיאו לקומאן: "מבריק".
ב"מונדו דפורטיבו" גם ציינו שזה היה המשחק הטוב ביותר של ברצלונה העונה ושזו הייתה הדרך הטובה ביותר להתאושש מההפסד בקלאסיקו: "היא הראתה דומיננטיות לאורך כל המשחק מול אחת המועמדות לזכות בליגת האלופות".
ברצלונה ויובנטוס גם ניהלו קרב עקיצות ברשת, כשהקטלאנים העלו פוסט: "שמחים שצפיתם הערב בשחקן הגדול בכל הזמנים (מסי)", וקיבלו תשובה: "כנראה חיפשתם במילון הלא נכון, נביא את הנכון (רונאלדו) לגומלין בקאמפ נואו". אגב, הבישול של הפרעוש לדמבלה היה ה-300 שלו בקריירה.
הפוסט של ברצלונה והתשובה של יובה