אברם גרנט ממשיך להעסיק את התקשורת האנגלית בימים האחרונים. מאז שדווח שהוא עשוי לחזור לצ'לסי, לא ברור עדיין בדיוק באיזה תפקיד, העיתונות המקומית לא מורידה את הנושא מסדר היום.
בחלק מהדיווחים נטען שגרנט ישוב לצ'לסי על תקן יועץ מיוחד, ובאחרים נכתב שיחליף את פרנק למפארד המאכזב. מנג'ר הבלוז התייחס אתמול (שישי) לראשונה לאפשרות שהישראלי יצטרף למועדון.
2 צפייה בגלריה
גרנט ולמפארד
גרנט ולמפארד
גרנט ולמפארד
(צילום: AFP ו-gettyimages)
"אני לא יודע על זה כלום, ומעדיף לא לדבר על זה, אבל מועדון כדורגל הוא עסק ענק. נהוג להעסיק כל מיני אנשים בכל מיני תפקידים", אמר למפא
למפארד עקץ את גרנט על הצטרפותו לצ'לסי בקדנציה הראשונה שלו במועדון: "אני זוכר איך הוא הגיע לצ'לסי בפעם הקודמת אחרי שמוריניו זכה בשתי אליפויות רצופות. אני לא חושש ולא דואג. זה אפילו יכול לעזור לי".
2 צפייה בגלריה
פרנק למפארד
פרנק למפארד
למפארד. לא מספק את הסחורה
(צילום: AP)
המנג'ר התייחס גם לאפשרות שיפוטר: "ידעתי היטב מה המשמעות של לאמן קבוצה כמו צ'לסי שלקחתי את התפקיד. מבחינתי הלחץ והשמועות זה דבר נורמלי לחלוטין, אני מכיר את זה כי הייתי שם כשחקן".
צ'לסי, שמדורגת רק במקום התשיעי בטבלת הפרמייר-ליג אחרי 17 משחקים, מרחק של שש נקודות מהמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. היום (19:30) היא מתארחת אצל פולהאם, שנמצאת מתחת לקו האדום.