כריסטיאנו רונאלדו שוב לא הצליח לשחזר את הקסם בליגת האלופות ויובנטוס הודחה על-ידי פורטו בשמינית הגמר לאחר דרמה גדולה ו-2:3 בהארכה שלא מחק את ה-2:1 מהמשחק הראשון. אם זה לא מספיק, יובה שיחקה מול 10 שחקנים במשך דקות ארוכות לאחר שמהדי טרמי הורחק בדקה ה-53.
כמו במשחק הראשון בין השתיים רונאלדו שוב לא מצא את הרשת - זו הפעם הראשונה מזה 15 שנה שהסופרסטאר לא כובש במשחקי נוקאאוט. במצב של 1:2, סרחיו אוליביירה (צמד גדול) השווה עם כדור חופשי שעבר מתחת לרונאלדו, שמצידו ספג ביקורת על כך שקפץ בחומה.
9 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
עוד הדחה כואבת מליגת האלופות. כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: AP)
9 צפייה בגלריה
השער הדרמטי של אוליביירה
השער הדרמטי של אוליביירה
השער הדרמטי של אוליביירה, רונאלדו מפנה את הגב
(צילום: EPA)
"זו טעות בלתי נסלחת, השחקנים לא הרגישו שזה מצב מסוכן, ובסוף ספגו שער. ראביו ורונאלדו נראו כאילו פחדו מהכדור", מאמן העבר פאביו קאפלו התייחס לבעיטה החופשית. "ההתחלה הייתה טובה, אלבארו מוראטה כמעט כבש בפתיחה, וברגע שאתה סופג - ברור שזה משחק אחר לגמרי. הכל יכול היה להיראות אחרת אם היינו מצליחים לכבוש בתחילת המשחק".
בכל העיתונים באיטליה רונאלדו היה בשער כמובן. ב"גזאטה דלו ספורט" כתבו "יובה רואה שחורות", הכותרת ב"קוריירה דלו ספורט" זעקה "נבגדה על-ידי רונאלדו", וב"טוטוספורט" היו סלחניים יחסית: "יובה, לא ככה".
טאנקרדי פאלרמי מ-beIN Sports ביקר את התצוגה של הפורטוגלי, שנכשל עם יובה בצ'מפיונס שנה שלישית ברציפות. "רונאלדו היה השחקן הכי גרוע בשני המפגשים, בדיוק כאשר יובנטוס הייתה זקוקה לו", טען. "ליובה יש לב, נשמה ורוח, אבל בליגת האלופות צריך יותר, וקייזה לא יכול לבד".
ב"סקיי איטליה" הוסיפו: "אפשר להודות שמבצע רונאלדו לא הצליח. אני לא אומר כישלון או פשיטת רגל, כי היא כן זכתה באליפות פעמיים, אבל היא כבר זכתה באליפות עם סגל זול יותר. רונאלדו הובא כדי לזכות בליגת האלופות, אבל הוא קרס. קייזה נבגד על ידי רונאלדו. מצד אחד ראינו משחק אדיר של האיטלקי, אבל רונאלדו החמיץ, וגם ראינו אותו קופץ בחומה, וזה משהו שאסור לעשות. הפורטוגלי החמיץ במשחק הראשון, וגם בגומלין".
מאמן יובנטוס אנדרה פירלו ניסה לספק הסברים: "ייקח לנו כמה ימים כדי למחוק את המשחק הזה מהראש, כשאתה עושה ארבע טעויות גדולות בשני המשחקים, אתה יכול גם לעוף. אנחנו רק במרץ ואנחנו צריכים לעשות עוד מאמץ גדול כדי להשיג את האליפות".
9 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו בהלם
כריסטיאנו רונאלדו בהלם
רונאלדו בהלם
(צילום: רויטרס)
9 צפייה בגלריה
פדריקו קייזה
פדריקו קייזה
פדריקו קייזה
(צילום: AP)
9 צפייה בגלריה
סרחיו אוליביירה בטירוף אחרי הצמד
סרחיו אוליביירה בטירוף אחרי הצמד
סרחיו אוליביירה בטירוף אחרי הצמד
(צילום: gettyimages)
פדריקו קייזה, המצטיין של יובה בשני המשחקים עם שלושה שערים, היה באופן טבעי מאוכזב בסיום: לא לקחתי שום דבר טוב מהמשחק הזה. רציתי לעבור שלב וזו אכזבה גדולה, כי עשינו מספיק כדי שיגיע לנו לעלות. נצטרך להתרכז בליגה ובגביע".
מתיאס דה ליכט הוסיף: "זו תחושה קשה מאוד, רצינו להמשיך ואנחנו מודחים כבר במרץ, בטח כשאתה משחק רוב המשחק מול 10 שחקנים. זה ישנה לנו את כל העונה".
9 צפייה בגלריה
יובנטוס
יובנטוס
שחקני יובנטוס
(צילום: רויטרס)