האם אכן לאו מסי יעזוב הקיץ את ברצלונה? על פי דיווח די מדהים ב-ESPN, ראשי בארסה "לא יתנגדו למכור את השחקן בתנאים הנכונים".
העובדה שמסי עצמו מתוסכל עוררה דיון פנימי בקרב הדירקטוריון. כמה מראשי המועדון סיפרו, על פי אותו דיווח, כי הם יהיו מוכנים לשמוע הצעות על "הפרעוש", כשבאינטר, מנצ'סטר סיטי ופ.ס.ז' כבר הודיעו כי יהיו מוכנים לפתוח את הארנק. למרות זאת, בידיעה נכתב כי גם הנהלת ברצלונה וגם המאמן החדש רונלד קומאן רוצים כמובן שמסי יישאר בקאמפ נואו.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
גם בהנהלה מבינים שהוא כנראה יעזוב. מסי
(צילום: רויטרס)
קומאן נשאל על הכוכב שלו בראיון שהעניק לתקשורת ההולנדית וענה: "הוא חייב לסיים את הקריירה כאן, כי מסי הוא ברצלונה וברצלונה היא מסי. דיברתי הרבה עם פפ והוא אמר שזה נהדר לעבוד איתו. ליאו הוא ווינר ואם דברים לא עובדים לו, הוא כועס. אני חייב לוודא שהכל יעבוד והוא ירגיש חשוב".
בתקשורת הקטאלנית עסקו גם כן בהרחבה במסי. על פי "ספורט", המקורב מאוד לראשי ברצלונה, קומאן היה זה שהזמין את מסי לשיחה ואמר לו שהוא בונה את הקבוצה סביבו.
"למסי יש את המעטפת המושלמת בברצלונה", נכתב ב"מארקה", שם דווקא שללו את האפשרות ש"הפרעוש" יעזוב. "מסי גם לא אחד שאוהב פרידות, הוא תמיד חלם לפרוש בברצלונה - מה גם שלהיפרד ככה, בלי קהל, אחרי התבוסה הגדולה בתולדות ברצלונה, זה לא הפרידה שהוא ציפה לה".

המסר המעורפל של סוארס

לואיס סוארס, וזה לא סוד, בדרך החוצה מברצלונה אחרי ה-8:2 המשפיל לבאיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות וההחלטה של קומאן לרמונט כללי במועדון.
בתקשורת הקטאלנית פורסם בימים האחרונים כי סוארס כבר מבוקש באיאקס ובכל מקרה יעזוב הקיץ. הערב (שישי) החלוץ האורוגוואי בן ה-33 העביר מסר ראשון לראשי המועדון, רק שהוא היה מעורפל למדי.
3 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
מסר לא ברור. סוארס
(צילום: AFP)

הפוסט של סוארס
"לעולם אל תשכח שאתה הארכיטקט של הגורל שלך", כתב סוארס באינסטגרם. בספרד פורסם כי נמצא לחלוץ, ששיחק בקבוצה מאז 2015 וכבש 198 שערים, כבר מחליף: ממפיס דפאי, הכוכב הגדול של ליון, שהוליך את הצרפתים עד לחצי גמר הצ'מפיונס.
בתקשורת באורוגוואי נטען כי סוארס כלל לא רוצה לעזוב את ברצלונה והוא יעדיף אפילו לקצץ בשכרו, רק לא לעזוב. באיטליה, לעומת זאת, דווח כי בארסה תסכים לשלוח את החלוץ ואת סרג'י בוסקטס לאינטר בתמורה ללאוטרו מרטינס.
3 צפייה בגלריה
לואיס סוארס מאוכזב
לואיס סוארס מאוכזב
יעבור לאיטליה? סוארס
(צילום: רויטרס)