שני ניצחונות חוץ - גם אם צפויים - הושגו הערב בליגת האלופות, 0:2 של מנצ'סטר סיטי על מנשנגלדבאך (בבודפשט) ו0:1 דרמטי של ריאל מדריד מול אטאלנטה (שהייתה בעשרה שחקנים מאז הדקה ה-17).
גיבור הערב של סיטי היה הפורטוגלי ברנרדו סילבה, שהבקיע את השער הראשון ובישל את השני לגבריאל ז'סוס: "זה היה משחק טוב שלנו, חשוב מאוד. אנחנו יודעים כמה קשה המפעל הזה יכול להיות, אתה עושה טעות ואתה בחוץ. ניסינו לשחק פשוט ולא לעשות טעויות. זה ניצחון טוב, אבל הסיפור עוד לא נגמר".
3 צפייה בגלריה
ברנרדו סילבה חוגג
ברנרדו סילבה חוגג
ברנרדו סילבה חוגג
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
ז'ואאו קאנסלו בפעולה
ז'ואאו קאנסלו בפעולה
ז'ואאו קאנסלו בפעולה. מחמאות מהחבר סילבה
(צילום: AFP)
הקשר התייחס גם לעובדה שאת שתי הפעולות המכריעות שלו הוא ביצע באופן נדיר באמצעות הראש: "בדרך כלל נגיחות הן לא הצד החזק שלי. אני עובד על זה קשה ויש לי תחרות עם רובן דיאס לראות מי יבקיע יותר. אני מרוצה שעזרתי לקבוצה הערב".
סילבה החמיא לז'ואאו קאנסלו שסיפק משחק מצוין, בישל לו את השער הראשון והיה מעורב גם במהלך של השני: "קאנסלו הוא שחקן מדהים, אני מכיר אותו טוב. יש לנו חיבור והמסירה שלו אליי הייתה נהדרת".
3 צפייה בגלריה
גספריני על הקווים
גספריני על הקווים
גספריני על הקווים
(צילום: רויטרס)
מאמן אטאלנטה, ג'אן פיירו גספריני, ניסה לשמור על פרופורציות לאחר ההפסד הכואב לריאל משער של פרלאן מנדי בדקה ה-85: "זה מאכזב לא להיות מסוגל לשחק כמו שתכננו במשחק הזה, עם עשרה שחקנים משלב מוקדם כל כך. אבל זה מאוד פשוט: כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא לנצח במדריד. אין לנו ברירה".