אנסו פאטי עומד במוקד של שערורייה גזענית בספרד. המגזין הספרדי ABC ניסה להחמיא לחלוץ הצעיר של ברצלונה, שכיכב ב-1:5 על פרנצווארוש בליגת האלופות, אבל עשה זאת בדרך עקומה במיוחד.
במגזין נכתב: "כשהוא רץ, הוא דומה לאיילה, הוא נראה כמו אחד מהרוכלים הצעירים השחורים שאפשר לראות רצים בפסאו דה גרסיה (שדרה מפורסמת בברצלונה) וצועקים 'מים, מים' כדי להזהיר שמגיעים שוטרים".
1 צפייה בגלריה
פאטי חוגג
פאטי חוגג
פאטי. נמצא במוקד
(צילום: AFP)
מי שממש לא אהב את ההערה הזאת הוא אנטואן גריזמן. הכוכב הצרפתי של ברצלונה פרסם את הציטוט המדובר בעמוד הטוויטר שלו והוסיף הודעת גינוי: "אנסו פאטי הוא ילד מדהים ומגיע לו את כל הכבוד שבעולם, ושיתייחסו אליו כמו אל כל אדם אחר. אין מקום לגזענות ואין מקום לחוצפה מהסוג הזה".
בספרד מדווחים שהמחלקה המשפטית של ברצלונה כבר נכנסה לתמונה ותפתח היום (חמישי) בהליכים משפטיים נגד העיתון וכותב הידיעה, בגין גזענות.
פאטי שפתח נהדר את העונה הודה לחבריו בסיום המשחק מול ההונגרים: "הם עושים את הדברים פשוטים יותר עבורי". על השותפות בחוד עם לאו מסי: "מסי הוא מסי. הוא מסוגל להבקיע בכל מצב ואנחנו מאוד שמחים שהוא כאן איתנו".
פאטי בן ה-17 מתכונן עכשיו עם חבריו לקלאסיקו בשבת (17:00) מול ריאל מדריד. עד כה הוא הבקיע העונה ארבעה שערים והוסיף שני בישולים ב-5 הופעות בכל המסגרות ונחשב לאחד המצטיינים של סגנית אלופת ספרד.