וילי רוטנשטיינר לא מחזיק מליאור רפאלוב, זאת עובדה. בתקופה שבה הוא משמש כמאמן נבחרת ישראל, וגם כשהיה המנהל המקצועי, הקשר המנוסה לא זומן למדים הלאומיים. במקביל, רפאלוב ממשיך לטפח קריירה יוצאת מן הכלל בבלגיה, ובאמת קשה להבין את ההתעלמות של רוטנשטיינר.
היום (ראשון) נגח רפאלוב את שערו השביעי העונה בכל המסגרות (שלישי בליגה) במשחקה של קבוצתו, אנטוורפן, מול סטנדרד ליאז', שסיימו בתיקו 1:1.
4 צפייה בגלריה
ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב
רפאלוב. בכושר פנטסטי
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
רוטנשטיינר. ישנה את דעתו בהמשך?
(צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
פיטר גרקנס הרים כדור נהדר לרפאלוב בדקה העשירית במשחק, והישראלי התרומם גבוה מעל שני שחקני הגנה ונגח מעל השוער ופנימה. עדן שמיר לא היה כשיר ולכן לא שיחק בשורות המפסידה. אחרי 12 מחזורים, ליאז' מדורגת במקום הרביעי, נקודה יותר מאנטוורפן שבמקום החמישי.

ההתאוששות של זהבי ואיינדהובן, הנפילה של דאבור והופנהיים

הולנד: איינדהובן הגיעה למשחק שלה בליגה מול וילם אחרי הפסד 4:1 כואב לפאוק סלוניקי בליגה האירופית, אבל עשתה את העבודה בבית עם 0:3 מוחץ. ערן זהבי השלים 90 דקות ולא כבש. את השערים לפ.ס.ו כבשו פיליפ מקס (14), מאריו גצה (21) ודונייל מאלן (82).
גרמניה: בליגה האירופית מונס דאבור והופנהיים אמנם נראים טוב, ובמחזור האחרון ניצחו 0:5 את ליברץ עם צמד של הישראלי, אבל בבונדסליגה הם במשבר. היום הפסידו דאבור וקבוצתו 2:1 בחוץ לוולפסבורג - ורשמו משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון בליגה. ההפסד היום רשום על שמו של דאבור, שיכול היה להשוות בדקה ה-93 בבעיטת פנדל, אבל החמיץ. אחרי שבעה מחזורים להופנהיים יש רק שבע נקודות והיא מדורגת במקום ה-13 בלבד.
בסקוטלנד, סלטיק התאוששה מהתבוסה 4:1 לספרטה פראג בליגה האירופית עם ניצחון 1:4 בחוץ על מאת'רוול. ניר ביטון פתח בהרכב של המנצחת ושיחק 90 דקות. חאתם אלחמיד עלה מהספסל בדקה ה-70, ובישל את השער השלישי של קבוצתו. כוכב הניצחון היה החלוץ הנורבגי מוחמד אליונוסי שהבקיע שלושער (14 שערים בכל המסגרות העונה). האלופה מדורגת במקום השני בטבלה (משחק חסר), שש נקודות פחות מריינג'רס הראשונה.
4 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
דאבור. לא ירצה לזכור את המשחק
(צילום: gettyimages)
מנור סולומון ושחטאר דונייצק רשמו ניצחון חוץ אדיר - 0:3 במשחק העונה באוקראינה מול דינמו קייב. סולומון עלה כמחליף בדקה ה-52 במקומו של טייסון. בעקבות הניצחון צימקה שחטאר את הפער מקייב, הראשונה בטבלה, לנקודה אחת בלבד.
עוד ישראלי שרשם היום ניצחון הוא אלי דסה, כשקבוצתו ויטסה ארנהיים ניצחה בקלות 1:3 את אמן החלשה בליגה ההולנדית. דסה בישל את השער השני במשחק לעוסמה טנאנה המרוקאי, אחרי הוצאת כדור חוץ חכם.
4 צפייה בגלריה
ניר ביטון
ניר ביטון
ביטון. 90 דקות
(צילום: EPA)
אנורתוסיס ודור מיכה ניצחו 0:1 את אא"ק לרנקה, והם עלו למקום הראשון עם 23 נקודות. הקשר פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-60. השוער אסף צור נשאר על הספסל.
סימן לא מעודד לשון וייסמן, שלא שותף היום בניצחונה הראשון העונה בליגה של ויאדוליד - 1:2 על אתלטיק בילבאו. האם לאור התוצאה, והעובדה שהחלוץ הישראלי, הרכש היקר בתולדות המועדון למי ששכח, ישב 90 דקות על הספסל, הוא צפוי להמשיך ולא לקבל דקות?
בשעה זו: פ.ס.וו וערן זהבי נגד ווילם.
פורסם לראשונה: 16:23, 08.11.20