זעם רב ואכזבה בנבחרת ארגנטינה בעקבות התיקו 1:1 הביתי עם פרגוואי במחזור השלישי במוקדמות מונדיאל 2022. באלביסלסטה לא רק מרגישים שהחמיצו הזדמנות להשיג שלוש נקודות, הם גם התקשו לקבל את החלטתו של השופט הברזילאי רפאל קלאוס לפסול שער של ליאו מסי בטענה לעבירה שביצע לפני כן ניקולס גונסאלס.
מסי וחבריו חגגו מיד לאחר כיבוש השער והיו משוכנעים שהוא חוקי. בסופו של דבר הביט קלאוס ב-VAR והחליט לא לאשר אותו.
2 צפייה בגלריה
מסי מביט בזעם על השופטים
מסי מביט בזעם על השופטים
מסי מביט בזעם על השופטים
(צילום: AFP)
"דפקת אותנו פעמיים", צעק מסי בתגובה לעבר השופט. הוא התכוון לפנדל שנשרק לזכות פרגוואי ממנו כבש אנחל רומרו את שער היתרון לאלבירוחה. אותה החלטה התקבלה אחרי שלוקאס מרטינס קוארטה הכשיל את מיגל אלמירון, דבר שלטענת הארגנטינאים לא הצדיק שריקה. השופט, אגב, התעלם גם מדרישה של הפרגוואים לפנדל לאחר נגיעת יד ברחבה של ניקולס אוטמנדי.
גם המאמן ליונל סקאלוני התעצבן מכך שקלאוס בחר לפסול שער בגלל עבירה שהתרחשה 27 שניות לפני שנכבש וצעק "בושה" לעבר השופט.
2 צפייה בגלריה
גם המאמן ליונל סקאלוני לא אהב את החלטת השופט
גם המאמן ליונל סקאלוני לא אהב את החלטת השופט
צעק "בושה". מאמן ארגנטינה ליונל סקאלוני
(צילום: getty images)
לאחר המשחק הגיב המאמן: "אני נושם לפני שאני אומר את הדברים. אני לא רוצה לומר שההחלטה לגבי הפנדל התקבלה שלא בתום לב, אבל אפשר היה לשרוק ואפשר היה לא לשרוק. חוץ מזה, שחקן שלהם נכנס לרחבה בעת ביצוע הבעיטה וראינו כבר במקרים כאלה שחוזרים על הבעיטות אם זה קורה. בקשר לשער הפסול, היו הרבה מסירות מרגע העבירה ועד לכיבוש השער. אנשים לא אוהבים לראות כדורגל בצורה כזו".
"לארגנטינה הגיע יותר", נכתב בכותרת העיתון "'קלרין". בנוסף לתוצאה המאכזבת, בנבחרת מודאגים ממצבו של אסקיאל פלסיוס. קשרה של באייר לברקוזן נפצע במחצית הראשונה כתוצאה מעבירה קשה של הפרגוואי רומרו והורד על אלונקה. כעת הוא אמור לעבור בדיקות שיאמתו את חומרת פציעתו ונכון לעכשיו החשש הוא שייעדר מספר חודשים. בארגנטינה כעסו גם בשל כך, מכיוון שלטענתם רומרו היה צריך להיות מורחק בעקבות העבירה שביצע.