כריסטיאנו רונאלדו צפוי להיחקר על ידי משטרת איטליה ולספוג קנס כספי בגובה 1,000 אירו בעקבות הפרת תנאי הבידוד בו שהו שחקני יובנטוס.
על פי דיווח בעיתון "טוטוספורט", הפורטוגלי נטש את המקום בו שהה יחד עם שחקני יובנטוס בבידוד, וזאת בניגוד להוראות. כמוהו עשו גם שבעה שחקנים נוספים.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
טס לשחק עם נבחרת פורטוגל. כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: gettyimages)
מגן נבחרת טורקיה מריח דמירל והשוער ג'ואנלואיג'י בופון עזבו את המקום ועשו את דרכם לבתיהם הפרטיים. רונאלדו, רודריגו בנטנקור, חואן קוודראדו, דנילו ופאולו דיבאלה נטשו גם הם והצטרפו לנבחרות הלאומיות שלהם.
רונאלדו הצטרף כמובן לנבחרת פורטוגל, שביום רביעי האחרון סיימה בתיקו 0:0 עם ספרד במשחק ידידות. דיבאלה, שטס להצטרף לנבחרת ארגנטינה, החלים לפני כמה חודשים מקורונה אחרי ששהה 44 יום בבידוד.
2 צפייה בגלריה
דיבאלה חוגג
דיבאלה חוגג
כבר היה חולה בקורונה. פאולו דיבאלה
(צילום: AFP)
על פי הדיווח, יובנטוס לא הייתה יכולה למנוע את העזיבה של השחקנים, אשר מרגע לסיום משחקי הליגה האחרונים עברו לעמוד לרשות הנבחרות שלהם וכבר לא היו יותר באחריות המועדון.
שירותי הבריאות של איטליה אישרו כי קיבלו את הדיווח על עזיבת השחקנים באופן ישיר מיובנטוס. יו"ר הוועדה למאבק בקורונה בעיר טורינו, רוברטו טסטי, אמר: "אם מישהו לקח טיסה פרטית הוא כנראה יספוג קנס ולא נראה לי שלכדורגלנים יש בעיה לעשות את זה".
שוער ליון ונבחרת פורטוגל, אנטוני לופז, נדבק בקורונה ולא יעמוד לרשות נבחרתו במשחקים הקרובים מול צרפת ושבדיה בליגת האומות.