ריאל מדריד כבר לא תזכה העונה בסופרקופה הספרדי, אחרי שאתמול (חמישי) נוצחה 2:1 על-ידי אתלטיק בילבאו בחצי הגמר - ההפסד הראשון של הבלאנקוס בכל המסגרות מאז ה-1 בדצמבר 2020.
ריאל הייתה חלשה מאוד במחצית הראשונה וספגה פעמיים מראול גרסיה. קארים בנזמה רק צימק בשנייה, ובילבאו היא זו שתפגוש את ברצלונה בגמר ביום ראשון. "ההדחה מבחינתי היא לא כישלון", אמר המאמן המפסיד, זינדין זידאן. "כישלון זה לא לנסות להתמודד, לא להשאיר את הכל על המגרש. אי אפשר כל הזמן לנצח. אנחנו מנסים, אבל זה לא תמיד קורה".
3 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
ראמוס מתוסכל. זידאן: "חייבים להמשיך לעבוד"
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
לוקאס ואסקס
לוקאס ואסקס
הפנים של שחקני ריאל אומרות הכל
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
לא חושב שצריך להסיק מסקנות. זידאן
(צילום: EPA)
"הדבר היחידי שאפשר כעת לעשות זה להמשיך לעבוד, לחשוב על המשחק הבא", הוסיף זידאן. "לא התחלנו טוב את המשחק, הם כבשו פעמיים משתי הזדמנויות וזה היה קשה עבורנו. צריך לפתוח דף חדש, אי אפשר להשתגע. מסקנות מההפסד? מה אתם רוצים שנעצור את העונה?".
אדן הזאר הראה כמה ניצוצות, אבל שוב לא כבש והאוהדים ברשתות החברתיות המשיכו לטעון כי מדובר ב"פלופ" גדול. "אני לא חושב שנמאס להם ממנו", ביקש זידאן להבהיר. "הוא צריך להבקיע, אבל גם אנחנו צריכים להיות סבלניים".
התמונה שריגשה את הרשת
"המונדו דפורטיבו" עוקץ את ריאל
מרקו אסנסיו היה נקודת האור של ריאל, אבל רק חוסר מזל שלו מנע ממנו לכבוש. "אנחנו עצובים וכועסים, אבל זה הכדורגל. חייבים להמשיך הלאה", הוא סיכם. "הם (בילבאו) הקשו עלינו מההתחלה".
התקשורת במדריד וקטאלוניה כמובן ביקרה את ריאל. "חייבים חיבור", נכתב בכותרת הראשית של "אס". ב"ספורט" נראה סרחיו ראמוס עצוב וליד הכותרת: "סופר נוקאאוט". ב"מונדו דפורטיבו" שלחו עקיצה לריאל, לקראת המשחק של ברצלונה בראשון: "סופר קלאסיקו - עם בילבאו". אגב, אותו ראמוס זכה לשבחים ברשתות החברתיות, כשצולם מחבק בערגה את מאמן בילבאו בסיום, למרות ההפסד של ריאל.