מריחים את הזכייה. הניצחון של ריאל מדריד 1:2 הערב (שני) על גרנאדה קירב אותה מרחק משחק אחד מהתואר. זה כמעט ולא קרה היום, ואחרי שליטה מלאה של ריאל במחצית הראשונה - גרנאדה לחצה עד הדקה האחרונה של המשחק וכמעט הרסה לאורחת שלה את התכנונים.
המשחק נפתח בלחץ בלתי פוסק של ריאל, שתורגם לשער מוקדם של פרלאן מנדי, הראשון שלו במדי הקבוצה. שש דקות מאוחר יותר בישול נהדר של לוקה מודריץ' מצא את בנזמה ברחבה, שלא היסס וירה לשער. המחצית השנייה כבר הייתה יותר מנומנמת עבור הקבוצה של זינדין זידאן, וגרנאדה ידעה לנצל את זה. דרווין מאצ'יס הפציץ לשער של טיבו קורטואה כבר בדקה ה-50, והיה קרוב לייצר שוויון בעשר הדקות האחרונות של ההתמודדות.
5 צפייה בגלריה
בייל משתעשע ביציע
בייל משתעשע ביציע
בייל משתעשע ביציע
(צילום: EPA)
בחמישי הקרוב (22:00) תארח המנצחת את ויאריאל, כשניצחון ייתן את החותמת הסופית לאליפות, במחזור הלפני אחרון של הליגה. במקביל, ברצלונה תפגוש את אוסאוסנה ותקווה לנפילה של היריבה, בתקווה להישאר בתמונה.

מהלך המשחק

דקה 5': ריאל מדריד עם איום ראשון על השער. התקפה מתפרצת הסתיימה אצל איסקו, שלא בעט מספיק חזק ונעצר בידיים של סילבה.
7': דרווין מאצ'יס עם ההזדמנות הראשונה של גרנאדה. הוא כמעט הצליח לאיים על השער, אבל סרחיו ראמוס היה במקום והרחיק את הכדור.
5 צפייה בגלריה
ראמוס ופולקייר
ראמוס ופולקייר
ראמוס ופולקייר
(צילום: AP)
10': שער! 0:! ריאל מדריד! איזה שער בכורה מדהים לפרלאן מנדי במדי ריאל. מהלך אישי מצוין שלו הסתיים בבעיטה מדויקת ונתן את היתרון לריאל.
5 צפייה בגלריה
חוגגים את השער של מנדי
חוגגים את השער של מנדי
חוגגים את השער של מנדי
(צילום: AP)
16': 0:2! 6 נקודות בלבד וריאל מדריד הכפילה את היתרון. קארים בנזמה הטעה בתוך הרחבה, וסגירה לא מספיק טובה של הגנת גרנאדה אפשרה לו לכבוש את השני.
5 צפייה בגלריה
עוד אחד לאוסף. בנזמה
עוד אחד לאוסף. בנזמה
עוד אחד לאוסף. בנזמה
(צילום: רויטרס)
36': הזדמנות אדירה לגרנאדה! דוראטה נגח בתוך הרחבה, טיבו קורטואה היה במקום ועצר את הכדור.
43': זה כמעט השלישי! לוקה מודריץ' התחיל ומסר נהדר לבנזמה, שהפציץ את השער אבל לא הצליח לכבוש.
50': 2:1! גרנאדה חזרה למשחק. איבוד של קסאמירו עלה לריאל ביוקר. דרווין מאצ'יס מיהר לתוך הרחבה, עבר בקלילות את ההגנה של האורחת והעניש.
5 צפייה בגלריה
מאצ'יס חוגג
מאצ'יס חוגג
מאצ'יס חוגג
(צילום: רויטרס)
80': בלגן ברחבה של ריאל. זה כמעט השוויון של גרנאדה, אבל סדרת עבירות הובילה לשריקה ועצירת המהלך.

הרכבים

גרנאדה: רוי סילבה; ויקטור דיאס (אנטוניו פוראטס, 46'), חרמן סאנצ'ס, דוארטה, דיאס; רמון עזיז, ינגל הררה (אנטונין קורטיס, 75'), דימטרי פולקייר (אנחל מונטורו, 55'), פדה ויקו (יאן ברייס אטקי, 75'), דרווין מאצ'יס (אסמעיל קויבסי, 85'); קרלוס פרננדס.
ריאל מדריד: טיבו קורטואה; דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, פרלאן מנדי; קאסמירו, לוקה מודריץ’, טוני קרוס; פדריקו ואלוורדה (מרקו אסנסיו, 64'), איסקו (רודריגו, 64'), קארים בנזמה.
פורסם לראשונה: 22:52, 13.07.20