ככה נראית מועמדת לאליפות: בלי הכוכב שעדיין פצוע (זלאטן איברהימוביץ') ובמשחק לא גדול במיוחד, מילאן עשתה את העבודה וניצחה את סמפדוריה 1:2 בחוץ במחזור ה-10. הרוסונרי שבפסגה רשמו ניצחון שלישי ברציפות בליגה ושמרו על פער חמש הנקודות מאינטר.
פרנק קסייה כבש את שערו הרביעי העונה עם פנדל מוצלח (45) לאחר נגיעת יד ברחבה. סאמו קסטייחו הכפיל בדקה ה-77 מבישול של אנטה רביץ'. אלבין אקדאל השבדי רק צימק (82).
3 צפייה בגלריה
שחקני מילאן חוגגים
שחקני מילאן חוגגים
שחקני מילאן חוגגים
(צילום: גטי אימג'ס)
רומא וסאסואולו, שצמודות בטבלה, נפרדו מוקדם יותר ב-0:0 - ורשמו משחק שני ברציפות ללא ניצחון, דווקא אחרי תקופה טובה של שתיהן.
רומא נותרה ב-10 שחקנים לקראת סיום המחצית הראשונה, אחרי צהוב שני של פדרו (41). ארבע דקות לאחר מכן הנריק מחיטריאן כבר רץ לחגוג, אבל השער שלו נפסל על ידי ה-VAR בעקבות עבירה בזמן המהלך. ה-VAR נכנס לפעולה גם בצד של האורחת, וביטל שער של לוקאס הראסלין בעקבות נבדל (76).
3 צפייה בגלריה
מחיטריאן וברארדי
מחיטריאן וברארדי
מחיטריאן וברארדי
(צילום: AFP)
מי שהרוויחה מאיבוד הנקודות של שתיהן היא נאפולי שהביסה את קרוטונה 0:4 בחוץ וטיפסה למקום השלישי בטבלה. לורנזו אינסינייה העלה ליתרון ובישל את השני להירבינג לוזאנו. דייגו דמה ואנדראה פטאנייה חתמו את התוצאה. ג'אקופו פטריציונה הורחק אצל המארחת.
ורונה וקליארי סיימו ב-1:1. מתיאה זקאני העלה את ורונה ליתרון (21), אבל רזבאן מארין השווה (48). שער של סמואל די כרמינה נפסל בעקבות נבדל (10). במשחק נוסף שהסתיים ללא הכרעה נפרדו פארמה ובנוונטו ב-0:0.
3 צפייה בגלריה
לורנזו אינסינייה
לורנזו אינסינייה
לורנזו אינסינייה מנאפולי חוגג
(צילום: AP)
פורסם לראשונה: 17:56, 06.12.20