שון וייסמן, על פי לא מעט פרסומים בספרד, כבר נמצא בדרך לוויאדוליד. רק שהיום (שבת) דווח באוסטריה על קבוצה נוספת שנכנסה למירוץ להחתמת חלוץ נבחרת ישראל: שאלקה.
על פי אותו דיווח, מלבד שאלקה ו-ויאדוליד, גם גלאטסראיי וסלטיק הביעו עניין בחלוץ וולפסברגר. בנוסף, פורסם כי הגרמנים נכנסו חזק למירוץ, מה שמביא לעיכוב במו"מ שלו עם ויאדוליד.
2 צפייה בגלריה
שון וייסמן חוגג
שון וייסמן חוגג
מבוקש גם בבונדסליגה. וייסמן
(צילום: EPA)
נכתב גם כי וייסמן כבר הצהיר בעבר שהוא מעדיף להצטרף לבונדסליגה, מה שבהחלט עשוי למשוך אותו להגיע לקבוצה בגזנקירשן. שאלקה סיימה את עונת 2019/20 בבונדסליגה במקום ה-12, אחרי סיום עונה קטסטרופלי.
וייסמן, כידוע, סיים עונה אדירה באופן אישי במדי וולפסברגר, שכללה את שבירת השיא של ערן זהבי לליגיונר עם 30 שערי ליגה ו-37 כיבושים בסך הכל בכל המסגרות.
2 צפייה בגלריה
שאלקה
שאלקה
סיימו במקום ה-12 בליגה. שחקני שאלקה
(צילום: AP)
"אין לי העדפה לאיזה ליגה להתקדם. זה באמת משהו שצריך לשבת ולחשוב עליו", סיפר וייסמן בראיון לפני חודשיים. "אני לא ילד שחולם, אלא להציב לעצמי מטרה. חמש הליגות הבכירות בעולם הן מטרה ושאיפה של כל שחקן. הדבר הכי חשוב בשבילי בשיקולים שלי למעבר הבא זה הכדורגל. מי המאמן, מה המטרה שלי בקבוצה, איך רואים אותי. כמובן שיש גם את הפן הכלכלי והסביבה בה נמצאת הקבוצה. בזמן הקורונה היה לי זמן אז התחלתי ללמוד גרמנית, ספרדית וקצת איטלקית".