יובנטוס כבר הייתה בדרך הבטוחה להבטחה מעשית של האליפות אחרי שהוליכה אתמול (שלישי) 0:2 מבטיח על מילאן אחרי 60 דקות וידעה שניצחון ייתן לה פער של 10 נקודות בפסגה, שבעה מחזורים לסיום.
אבל קאמבק מהסרטים של הרוסונרי, עם שלושה שערים בחמש דקות ואחד נוסף לקראת הסיום של אנטה רביץ', קבע 2:4 משוגע והנחיל ליובה הפסד ראשון מאז החזרה מהפגרה.
2 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
"אם הייתי כאן מתחילת העונה, היינו מתחרים על התואר". זלאטן איברהימוביץ'
(צילום: AFP)
את השער הראשון לזכות מילאן כבש זלאטן איברהימוביץ', שממשיך להראות איזה ווינר עצום הוא, ובעיקר דמות שכנראה תחסר לנו מאוד על המגרשי כשהוא יחליט לפרוש.
"אני זקן, זה לא סוד! גיל זה רק מספר", אמר זלאטן בן ה-38 ל-DAZN. "אני עובד טוב על המגרש, לא מעמיס על עצמי יותר מדי. הפעם שיחקתי יותר מאשר במשחק הקודם. בכנות, אני מרגיש טוב ואני מנסה לעזור לקבוצה בכל דרך שאני יכול".
"אני נשיא, שחקן ומאמן!", הכריז השבדי. "הבעיה היחידה היא שמשלמים לי רק על העבודה שלי כשחקן! אם הייתי כאן מתחילת העונה, היינו יכולים להתחרות על האליפות".
בינתיים, לאיברה אין חוזה לעונה הבאה ועתידו במדי הרוסונרי עדיין מוטל בספק. "נראה מה יקרה. יש לי עוד חודש ליהנות, אבל כרגע זה מצב מאוד מוזר ואין לנו שליטה עליו", הוא הודה.
החלוץ האגדי גם שלח רמז מעורפל לגבי עתידו במועדון, ואולי בכלל כשחקן: "אני לא יודע אם האוהדים ראו אותי מהיציע משחק בפעם האחרונה. יכול להיות שזה נכון. למה? תקראו בין השורות... זה מוזר לשחק באצטדיון ריק, אם סן סירו היה מלא מול יובה, זה יכול היה להיות נפלא".
2 צפייה בגלריה
פרנק קסייה
פרנק קסייה
יובה נעלמה לחלוטין, קאמבק ענק של מילאן
(צילום: AFP)
"אני נהנה מאוד פה במילאן. כשהגעתי לארה"ב, נפצעתי, רציתי להרגיש שוב חי. אני בן 38, אין לי את הנתונים הפיזיים שהיו לי פעם, אבל אני משתדל להיות חכם לגבי זה. אני לא מנסה לעשות את אותם הדברים שעשיתי כשהייתי בן 20. אם אני לא מרוצה כשאני לא מצליח לעשות שינוי על הדשא. אני לא כאן כדי להיות קמע. אני כאן כדי לעזור לחברים שלי לקבוצה, למועדון ולאוהדים".
מאמן המוליכה מאוריציו סארי ניסה להסביר מה בדיוק קרה על המגרש באותן חמש דקות בהן מילאן כבש שלוש פעמים ומחקה את היתרון המבטיח של קבוצתו: "אני חושב ש-60 הדקות הראשונות שלנו היו ברמה הכי גבוהה שאפשר. היינו בשליטה מוחלטת ואז פתאום חושך. אין אפילו סיבה לנתח את זה יותר מדי, כי יש לנו עוד משחק עוד השבוע".
המאמן המשיך: "נעלמנו לחלוטין לאורך 15 דקות. זה כבר קרה לעוד קבוצות העונה. אנחנו צריכים לקחת את הדברים החיוביים מהמשחק הזה, בעיקר העובדה שהיינו בשליטה בשעה הראשונה שלו. בדרך כלל אי אפשר אפילו למצוא סיבות להיעלמויות כאלו כמו שקרה לנו מול מילאן. אותה היעלמות פגעה בכולם. הייתי יכול לעשות 11 חילופים באותו רגע וזה היה לא היה משנה כלום".