מגפת הקורונה באנגליה משפיעה גם על הכדורגל - ועשויה לגרום לעוד כמה משחקים להידחות. אסטון וילה הודיעה הערב (חמישי) על "כמות גדולה" של נדבקים בסבב הבדיקות שהקבוצה ביצעה, מה שמעמיד את מפגש הגביע בשישי (21:45) בספק גדול. מגרש האימונים של וילה כבר נסגר ומהמועדון נמסר כי "אימון הקבוצה בוטל".
עוד ציינו בווילה כי "מספר גדול של שחקני הקבוצה והצוות חזרו עם תוצאות חיובייות, לאחר שנבדקו באופן שגרתי ביום שני ומיד נכנסו לבידוד. סבב בדיקות שני בוצע מיד והניב תוצאות חיוביות נוספות היום". כזכור, וילה הייתה זו שהנחילה לליברפול את ההפסד הגבוה ביותר שלה העונה - 7:2 מהדהד בתחילת אוקטובר.
2 צפייה בגלריה
ג'ק גרליש
ג'ק גרליש
כמות נדבקים גבוהה באסטון וילה. גריליש
(צילום: EPA)
בנוסף, בהתאחדות האנגלית הודיעו כי משחק הגביע בין שרוסברי טאון (ליג-1) לסאות'המפטון בוטל, זאת לאחר שהקבוצה מהליגה השלישית באנגליה דיווחה כי גם אצלה יש "כמות גדולה של נדבקים".
לצד התפשטות "המוטציה הבריטית", ובזמן שמתגלים כ-50,000 חולי קורונה חדשים מדי יום באנגליה, גם בפרמייר-ליג נרשם שיא במספר הנדבקים. בליגה אישרו ביום שלישי כי בשבוע האחרון הגיעו ל-40 נדבקים במועדונים, המספר הגבוה ביותר עד כה.
2 צפייה בגלריה
 יורגן קלופ
 יורגן קלופ
המשחק בגביע בסכנת דחייה. קלופ
(צילום: AP)
למרות ההתפרצות, והעובדה שארבעה משחקים כבר הספיקו להידחות בגללה, ראשי הליגה מבהירים שעל פי הפרוטוקול אין בכוונתם לעצור את הליגה: "כל עוד יש מספר נמוך של חיוביים ברוב המכריע של המועדונים, הליגה ממשיכה לסמוך על נהלי הקורונה, בגיבוי מלא של הממשלה, כדי לעמוד בלוח הזמנים".