מסמכי התביעה האזרחית שהגישה הדוגמנית לשעבר, קתרין מאיורגה, נגד כריסטיאנו רונאלדו מגלים כי היא דורשת ממנו פיצויי נזיקין בסכום של 56 מיליון פאונד (קצת יותר מ-78 מיליון דולר). כזכור, מאיורגה התלוננה נגד רונאלדו, וטענה כי אנס אותה במלון בלאס וגאס ב-2009 כשהיה בן 24 לאחר בילוי במועדון לילה.
בתביעה היא דורשת 18 מיליון פאונד עבור הנזק שספגה בעבר, 18 מיליון נוספים בעקבות הנזק העתידי שייגרם לה ועוד 18 מיליון כפיצויים עונשיים (הרתעה וענישה פלילית שלא קיבל). שני המיליון הנותרים הם עבור הוצאות משפט. הסכום, אגב, שווה למשכורת אותה מרוויח רונאלדו בשתי עונות לפי חוזהו הנוכחי ביובנטוס.
1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו. יעדיף פשרה נוספת או הוכחות בביהמ"ש?
(צילום: AFP)
הפורטוגלי הכחיש את ההאשמות נגדו בעבר, וב-2010 הצדדים הגיעו להסדר מחוץ לכותלי בית המשפט, כאשר רונאלדו שילם לה פיצוי מוסכם בגובה 270,000 פאונד (375,000 דולר). ב-2018, בשיאו של גל ה"מי-טו", דרשה מאיורגה לפתוח מחדש את החקירה במישור הפלילי. הרשויות בלאס גאס, שם התנהלה החקירה, בדקו את הנושא והחליטו שלא להגיש כתב אישום בעקבות היעדר ראיות מספיקות.
למרות ההסכם, בחרה מאיורגה לפנות לערכאה אזרחית שלוש שנים מאוחר יותר וטענה כי בעת החתימה על ההסכם הייתה במצב של אי כשירות נפשית. עורכי הדין שלה הגישו בקשה לזמן יותר מ-60 עדי תביעה, כולל יו"ר יובנטוס, אנדראה אניילי וסוכן העל ז'ורז'ה מנדש.
הפרשה התפוצצה לאחר שמאיורגה, שעבדה אז במועדון לילה בווגאס, טענה כי פגשה את רונאלדו באיזור ה-VIP, וכי הוא הזמין אותה לסוויטה הפרטית שלו. לטענתה היא סירבה להיכנס לג'קוזי ובזמן שהחליפה בגדים רונאלדו חשף עצמו בפניה, נישק אותה וכפה עליה יחסי מין.