מה שבטוח, אף פעם לא משעמם עם ניימאר. כוכב פריז סן ז'רמן היה מעולה אתמול (רביעי) מול מנצ'סטר יונייטד כשכבש צמד והוביל את קבוצתו ל-1:3 גדול באולד טראפורד, אבל דווקא הדברים שאמר לאחר המשחק תפסו את מירב תשומת הלב.
"מה שאני רוצה יותר מהכל הוא לשתף פעולה עם לאו מסי בעונה הבאה", הפגיז ניימאר. "אני רוצה ליהנות ממנו שוב על כר הדשא. לא אכפת לי באיזו עמדה אשחק, הוא יכול לקחת את שלי. חייבים לגרום לזה לקרות".
4 צפייה בגלריה
ניימאר חוגג
ניימאר חוגג
ניימאר חוגג מול יונייטד
(צילום: גטי אימג'ס)
4 צפייה בגלריה
ניימאר חוגג עם אמבאפה
ניימאר חוגג עם אמבאפה
מדמניים את מסי איתם? ניימאר חוגג עם אמבאפה
(צילום: EPA)
האפשרות שזה יקרה די ריאלית, בעיקר בגלל שמסי בן ה-33 מסיים את חוזהו בקיץ והוא רשאי לדבר עם קבוצות אחרות החל מינואר הקרוב. באותו חודש גם ייבחר נשיא חדש לברצלונה, במקומו של ז'וזפ מריה ברטומאו שהתפטר, ומטרתו העיקרית תהיה כמובן להשאיר את הפרעוש בקטלוניה.
בפריז עוקבים בעניין רב ובוודאי ישמחו לשיתוף פעולה של שניים מהכוכבים הגדולים בעולם, ואסור גם לשכוח שקיליאן אמבאפה נמצא שם. הטריו הזה יכול להיות מפחיד. המאמן תומאס טוכל כבר אמר בעבר שמסי "יתקבל בברכה" בפריז.
ניימאר ומסי שיחקו יחדיו בבארסה בין 2013 ל-2017 והרכיבו עם לואיס סוארס את שלישיית MSN. הברזילאי זכה בגביע האלופות ב-2014/15 ובשתי אליפויות ספרד. בקיץ הקודם ברצלונה ניסתה להחזיר אותו לשורותיה, אך זה לא צלח.
4 צפייה בגלריה
לאו מסי וניימאר
לאו מסי וניימאר
לאו מסי וניימאר בימי ברצלונה
(צילום: AP)
ניימאר, שגם התעמת עם סקוט מקטומיניי במשחק, הודה: "אני מאוד מעצבן על המגרש, אני מתווכח הרבה עם החברים שלי אבל אני גם מוכן לקבל ביקורת. אני לא חסין. לכולנו יש מטרה משותפת, לפעמים אנשים לא מבינים מה אני רוצה להגיד, אבל כולנו אוהבים אחד את השני".
"זו הסיבה שאמרתי שאנחנו צריכים שינוי בגישה, אחרת אנחנו יכולים לשכוח מחלום ליגת האלופות שלנו", הוסיף הברזילאי. "אבל השתנינו והיום החלום שלנו הפך למציאותי. מעולם לא הודחתי בשלב הבתים בליגת האלופות או שיחקתי בליגה האירופית. זה אף פעם לא עבר לי בראש וגם לא יעבור. כשמגיעים הרגעים הקשים האלו, אני מוכן לקחת אחריות ולהתעלות. לא באתי לכאן כדי לשחק בליגה האירופית".
בסיום התייחס גם למותו של דייגו מראדונה: "החיים מסובכים לפעמים, יש אנשים שצריכים להישאר לנצח, דייגו הוא אחד מהם".

"התחנה הבאה: 800"

כריסטיאנו רונאלדו רשם עוד ציון דרך כשהבקיע את שערו ה-750 בקריירה. הפורטוגלי כבש את השני של יובה ב-0:3 הקליל על דינמו קייב והעלה פוסט לאינסטגרם.
"750 שערים, 750 רגעים שמחים, 750 חיוכים על פני האוהדים. תודה לכל השחקנים והמאמנים שעזרו לי להגיע למספר המדהים הזה, ותודה ליריביי הנאמנים שגרמו לי לעבוד יותר קשה בכל יום. התחנה הבאה: 800"
4 צפייה בגלריה
רונאלדו חוגג
רונאלדו חוגג
רונאלדו חוגג
(צילום: AP)
הפוסט של רונאלדו
רונאלדו נמצא בכושר טוב וזהו שערו החמישי בששת המשחקים האחרונים של יובנטוס. בליגת האלופות כבש עד כה שניים ובליגה יש לו שמונה מחמישה משחקים.