מוקדמות המונדיאל בדרא"מ נפתחו הלילה (בין חמישי לשישי) ברגל ימין עבור לאו מסי ונבחרת ארגנטינה - ניצחון 0:1 על אקוואדור בבונבוניירה הריקה בבאונוס איירס.
כבר בדקה ה-12 לוקאס אוקמפוס הופל ברחבה ומסי, מי אם לא הוא, דייק מהנקודה הלבנה. ארגנטינה הפסידה פעם אחת בתשעת המשחקים האחרונים מול אקוואדור ועד הסיום המשיכה לשמור על המאזן הזה.
4 צפייה בגלריה
לאו מסי והחברים חוגגים
לאו מסי והחברים חוגגים
שחקני ארגנטינה חוגגים ספתח מוצלח
(צילום: gettyimages)
4 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
שער ניצחון. מסי
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
תחליף איתי חולצה?
(צילום: gettyimages)
"הולך להיות טורניר קשה מאוד, לכן היה חשוב לפתוח אותו בצורה טובה", אמר מסי בסיום. זו שנה קשה עבור כולנו, אבל אני מקווה שהחזרה שלי לנבחרת ארגנטינה תשמח לא מעט אנשים".
אורוגוואי נזקקה לשער בדקה ה-90 של מקסימיליאנו גומס כדי לנצח 1:2 את צ'ילה. לואיס סוארס כבש ראשון (40, בפנדל), אלכסיס סאנצ'ס איזן זמנית (55). סוארס עצמו התייחס בסיום לא רק למשחק, אלא גם לעזיבתו את ברצלונה והמעבר לאתלטיקו מדריד. "הרגשתי את הכאב של מסי", אמר לעיתונאים באורוגוואי. "הרגשתי שהם זרקו אותי מהקבוצה (מברצלונה), היו דרכים אחרות שאפשר היה להתייחס אליי וגם לו זה הפריע".
4 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
לא אהב את היחס של ברצלונה. סוארס
(צילום: AFP)
פראגוואי ופרו נפרדו ב-2:2. אנדרה קאריו כבש ראשון לאורחת (53), אבל צמד של אנחל רומרו הפל את התוצאה (66 ו-81). קאריו כבש גם הוא את השני שלו (85) ודאג לחלוקת נקודות.
הלילה ייערכו עוד שני משחקים, כשבמוקד תארח ברזיל את בוליביה. קולומביה תארח את ונצואלה, אולי הנבחרת החלשה בבית המוקדמות.