יובנטוס הביסה אמש (ראשון) 1:4 את אודינזה וטיפסה למקום החמישי בטבלת הליגה האיטלקית. הגיבור הגדול של יובה היה כמובן כריסטיאנו רונאלדו שהבקיע את שני השערים הראשונים וטיפס למקום השני בטבלת כובשי השערים הרשמיים בכל הזמנים.
הסופרסטאר הפורטוגלי חגג 758 פעמים בקריירה ועקף את 757 השערים שהבקיע פלה האגדי. כעת חסר לו שער אחד בלבד בכדי להשתוות לשיאן יוזף ביצאן הצ'כי-אוסטרי, שרשם את ההישג בשנות ה-30 של המאה שעברה. אגב, לאו מסי שצעיר בשנתיים מרונאלדו עומד על 715 שערים ועדיין יוכל לבצע מהפך בפסגה. רונאלדו גם הבקיע את שערים הראשונים ב-2021 וסגר עונה 20 ברציפות בה הוא כובש.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו. פתח כמו שצריך את 2021
(צילום: AFP)

2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
(צילום: EPA)
ברשת כמובן מיהרו לפרגן לרונאלדו. גארי ליניקר כתב למשל: "אז כריסטיאנו עקף את פלה, אבל הדבר המטורף באמת הוא בערך 42 שערים לעונה במשך 18 שנה". גולשים רבים אחרים טענו שהפורטוגלי הוא ה-GOAT ועשו זאת בשלל וריאציות שונות ומשונות.
בנוסף, ברשתות החברתיות עלתה סוגיה מעניינת הקשורה לחגיגת השער של רונאלדו, כשסימן בידיו את האות G והדעות חלוקות. חלק טוענים כי מדובר בג’ורג’ינה, בת זוגו, שבהיריון. אחרים מייחסים זאת לטקס הגלוב סוקר בו זכה בתואר שחקן המאה.

פירלו: "ז'ירו? בהחלט יכול לתרום"

מאמן יובה, אנדראה פירלו ניתח את המשחק בסיום: "לא ראינו את יובנטוס הטובה ביותר. הגענו קצת לחוצים אחרי ההפסד הכואב לפיורנטינה במחזור שעבר, אבל ככל שהמשחק התקדם צברנו ביטחון".
פירלו נשאל גם על חיזוק בחלון ההעברות הנוכחי: "שוחחתי עם המועדון והסברתי מה אנחנו צריכים אם יהיו לכך הזדמנויות מתאימות. אוליבייה ז'ירו? בהחלט יכול לתרום"
ביום רביעי מחכה ליובנטוס מפגש גדול מול המוליכה מילאן ופירלו לא חסך במחמאות לסטפנו פיולי: "בעונה שעברה הלכתי לראות את האימונים שלו. אני מעריץ אותו כמאמן והייתי סקרן לראות. כעת הוא קוצר את הפירות של העבודה הקשה".