אינטר עלתה הערב (ראשון) לפסגת הליגה האיטלקית אחרי 1:3 נהדר על לאציו בבית. האורחת הגיעה למשחק בכושר אדיר אחרי שישה ניצחונות ליגה רצופים, אבל זה לא עזר לה מול הנראזורי, שעלו למקום הראשון על חשבון מילאן. ביום ראשון הבא השתיים ייפגשו למשחק ענק.
רומלו לוקאקו כבש בפנדל את הראשון (22), ואת השני ספק מעמדת נבדל (45, השער אושר ב-VAR). הכוכב הבלגי בישל לחברו להתקפה לאוטרו מרטינס את השלישי שסגר עניין בדקה ה-64. כאשר שלוש דקות מוקדם יותר גונסאלו אסקלנטה צימק. אינטר עם שמונה ניצחונות בית רצופים והיא מקדימה את מילאן בנקודה. גם יובנטוס עדיין במאבק האליפות, הגברת הזקנה רחוקה שבע נקודות מאינטר ויש לה משחק חסר.
5 צפייה בגלריה
לוקאקו חוגג
לוקאקו חוגג
לוקאקו חוגג
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
מרטינס חוגג
מרטינס חוגג
מרטינס ולוקאקו. עשו את שלהם
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
מרטינס ולוקאקו חוגגים
מרטינס ולוקאקו חוגגים
עובדים נהדר ביחד
(צילום: AFP)
במשחק המוקדם רומא האריכה את רצף המשחקים ללא הפסד שלה באולימפיקו ל-16. היא עשתה את זה עם 0:3 על אודינזה, הקבוצה האחרונה שניצחה אותה בביתה, ביולי האחרון.
כוכב המשחק היה ג'ורדן ורטו הצרפתי עם צמד מהיר (5 ו-25 בפנדל). בכך, הפך ורטו לצרפתי שכבש הכי הרבה שערים עבור הג'יאלורוסי (15) ועקף את וינסנט קאנדלה. פדרו קינח (93) מבישול של אדין דז'קו הבלתי נגמר. רומא שלישית עם 43 נקודות, שבע פחות מאינטר.
5 צפייה בגלריה
ג'ורדן ורטו
ג'ורדן ורטו
צמד בכותרות. ורטו
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
ג'ורדן ורטו
ג'ורדן ורטו
ואי אפשר בלי תמונה לכבוד יום האהבה
(צילום: EPA)
אטאלנטה, שסובלת מעונה בינונית משהו, ניצחה 0:1 את קליארי משער של לואיס מוריאל בדקה ה-90. סמפדוריה ניצחה 1:2 את פיורנטינה משערים של בלדה קייטה (31) ופאביו קוואליארלה (71). דושאן ולאחוביץ' איזן זמנית (37). סאסואולו ניצחה 1:2 את קורטונה משערים של דומניקו ברארדי (14) ופרנצ'סקו קאפוטו (פנדל, 49). אדם אונאס צימק (29).
פורסם לראשונה: 15:26, 14.02.21