אוהדי ריאל מדריד מודאגים כבר זמן רב מהאפשרות שבלם וקפטן הקבוצה סרחיו ראמוס לא ימשיך במועדון, ונדמה שככל שחולפים הימים והחוזה לא נחתם, הדאגות שלהם רק הולכות ונעשות ריאליות יותר. דיווח חדש בספרד על דברים שאמר לכאורה ראמוס בתוך חדר המו"מ מול המועדון - בטח לא ירגיע אותם.
על פי דיווח בתוכנית אל צ'ירינגיטו, פגישה שנערכה בין ראמוס לנשיא המועדון פלורנטינו פרס ביום רביעי האחרון לא הובילה להתקדמות. כמה מהדברים שנאמרו בה על ידי הקפטן יכולים להעיד על כך שהוא שוקל ברצינות את האפשרות של עזיבה. "את ההצעה שנתתם לי אני לא מתכוון לקבל", אמר ראמוס לפרס על פי הדיווח, בהתייחס לאפשרות שימשיך להרוויח 12 מיליון אירו כמו עתה. בהמשך הוא הוסיף: "מעכשיו אני הולך להקשיב להצעות של מועדונים אחרים".
2 צפייה בגלריה
ראמוס
ראמוס
ראמוס. "אתחיל להקשיב להצעות"
(צילום: AFP)
העניין הוא שראמוס לא הסתפק בהכרזה הכללית הזאת וטען שפריז סן ז'רמן פנתה אליו באופן ישיר, הציעה לו לעבור אליה וכי אנשיה הכריזו על כוונתם להקים קבוצת ענק איתו ועם לאו מסי שהביע כבר בקיץ את רצונו לעזוב את היריבה הגדולה ברצלונה.
אגב, על פי אותו דיווח, ההכרזה הבומבסטית של ראמוס לא ממש טלטלה את פרס, שהמשיך לטעון בפני הבלם כי בימי מגפה עולמית הוא לא יכול להציע סכומים גבוהים יותר מאלו שנקב בהם, וכי אם הוא יחליט לסרב - המועדון "יבין אותו לחלוטין וישמחו בשבילו".
2 צפייה בגלריה
פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס. לא התרגש
(צילום: AFP)